新食法!火炙熱狗

發佈: 2015.08.13
文:

最近途徑往在沙咀道的路上,於街角找到這裝修帶外國風的「齊柏林熱狗店」。店很小,只做外賣,開業個多月,平日賣約 80 至 90 隻熱狗,假期日賣 150 隻,成為區內人氣店。

齊柏林 Zeppelin 既是英國一搖滾樂隊,亦是經典飛船名,老闆楊先生笑說,想起熱狗跟圓鼓鼓的飛船相似,故名。6 款熱狗各配上不同香腸及配料,口味如聯合國,有美式肉醬、洋葱圈,另有韓式泡菜及日式木魚花及雞蛋。

麵包用嘉頓出品,7 吋長,鬆軟有牛油香。5 款香腸,有修長的法蘭克福腸、粗身的荷蘭腸、短小的維也納腸等,全都是牛肉 x 豬肉,不嗜牛的,可轉純豬肉做的紐倫堡腸。

最受歡迎肯肯定是「芝士辣肉醬熱狗」,因店最有創意!從大玻璃窗可看到店員即製熱狗,烘麵包、煎香腸及添加醬汁配料後,登登登櫈,最後鋪上原塊車打芝士,用火槍燒!像做 Crème brulee,也像火炙壽司,等芝士慢慢融化,食落芝士軟綿綿又帶焦香!

「我曾做過日本菜,見無人咁樣整熱狗就試吓,效果唔錯!」楊生說。散買熱狗外,還可以加 $10在汽水/烤菠蘿/粟米杯/炸薯條中四選二,難怪店一開即吸引後生仔女排隊。

芝士辣肉醬熱狗 $38
最受歡迎的熱狗,原片車打芝士覆蓋下,是自家製辣肉醬、生洋葱及荷蘭腸等,香腸肉汁超豐富。

美國洋蔥圈熱狗 $30
賣相趣怪,將炸洋葱圈套着法蘭克福腸,唔會邊食邊跌,配搭濃味燒烤醬,邪惡。

韓風泡菜熱狗 $32
韓風大熱,店子也來個 K Dog。將韓國泡菜調味減辣,還略為炒香才夾進熱狗包內,加上芝士腸和火炙 Mozzarella 及車打芝士,香辣味道夾攻味蕾。

小食拼盤 $後補
稍後推出的小食,有炸格格薯配炸雞塊,好香口。

薯條 $10
薯條即叫即炸,分量不少,混合茄汁及千島汁,酸香醒胃。

齊柏林熱狗店
地址:荃灣鱟地坊 80-84 號士林食街 B7 舖
電話:6073 8684
營業時間:11nn-10pm
收費:只收現金,不設加一
交通:港鐵荃灣站 E 出口
泊車:眾安街咪錶位
平均消費:$40

相關報導:
粉麵 x 台飲 x 甜品
潮拉麵店登場!大玩四色九州風
玻璃意粉屋
荃灣最牛粉麵

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more