韓國居酒屋百變食法

發佈: 2016.01.26
文:

店子選用的是 1++ 級數的肉眼及板腱肉,前者肉質柔軟,油脂甘香突出,後者軟腍帶肉香,每隻牛只有約 500g-800g,好矜貴。創作的菜式有 6 款之多,包括西式的手打韓牛漢堡、法式做法的韓牛他他、變奏版的韓牛肉球、傳統的韓牛拌飯等,有創意得來味道亦有驚喜。

韓牛伴飯 $198
用韓式醬油煮過的牛肉片香甜好吃,加個蛋黃用來拌飯,飯粒盡嗦肉汁及蛋汁,非常好吃!

韓牛漢堡 $128
漢堡扒混合了肉眼及板腱肉兩個部位,加入蒜頭、洋葱、蠔油等做成漢堡扒,juicy 有"口趙"頭,漢堡包仲夾有太陽蛋、芝士及醃菜等配料,惹味飽肚。

脆米韓牛肉球 $138
韓牛切碎後加入豆腐、麻油等搓成球狀,再蘸上炸脆了的米粒後蒸熟,口感豐富。

The Joomak

地址:尖沙咀廣東道 17 號海港城海運大廈 3 樓 LCX 34 號舖
電話:2111 0851
營業時間:12nn-10:30pm

相關報導:
梨花園副線 親民價韓牛
自助餐任食韓牛!
三星名廚都大愛!

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more