凍出煙?4 度冷麵!

發佈: 2016.05.27
文:

韓國過江龍餐廳 The Joomak,今個夏天跟總店同步,推出「4°C 冷麵」,分別有素菜、牛肉及豬肉 3 款選擇,新菜式是參照韓國光州的冷麵做法,據聞當地一條村莊,會將麵條保持在 4°C 進食,麵質加倍爽滑。餐廳就連麵條亦由光州直送,風味地道,賣相似日本素麵,但麵質更爽。

這冷麵煮法講究,韓國大廚會先用 80°C 度熱水慢煮麵條,使內裏熟透而表面不會過熱,然後放進 99 度熱水浸 10 秒鐘,令麵條表面的粒子完全膨脹,隨即放入 4°C 凍水冷卻麵條,一熱一凍,收緊麵條纖維。吃一口,就可感受到麵條的彈跳力。唔止咁,盛載冷麵的容器,亦會放入乾冰,keep 住低溫,大廚教路,冷麵上枱 15 分鐘內最好食完,否則攤到暖咗,口感會差啲。食時將麵條、配料及醬汁放落碟,拌勻吃就最好味。

4°C 牛肉素冷麵 $88
3 款冷麵都會有齊冷麵、青瓜絲、泡菜、芝麻菠菜及甘筍絲等,分量夠 2 人食。這款選用美國牛胸片,以韓式牛肉汁炒香,肉味濃有嚼勁,鹹香帶甜。

4°C 豬肉素冷麵 $78
配料跟牛肉冷麵差不多,油潤黑豚肉用韓式辣醬炒煮,惹味。冷麵附有店家調配的 Bibimbap 醬,似拌飯醬,但較濃香,可為清淡冷麵調味。

4°C 素菜冷麵 $68
蔬菜色彩繽紛,其中大豆芽菜、菠菜均用麻油拌過,香氣撲鼻,甘筍絲、青瓜絲則食出清爽,附上的 Bibimbap 醬也換了素食版,不含肉類,好貼心。

The Joomak

地址:尖沙咀廣東道 17 號海港城海運大廈 3 樓 LCX 34 號舖
電話:2111 0851
營業時間:12nn-10:30pm
收費:現金及信用卡,設加一
交通:港鐵尖沙咀站 A 出口
泊車:海洋中心 $27/hr
平均消費: 午市 $90、晚市 $350
註:4°C 冷麵供應期由 6 月 1 日至 8 月 31 日。

相關報導:
雪條遇上水冷麵
抵食!涼浸浸流水麵!
抹茶凍「湯」上場!
冷冷冷~~~麵來了!
蔬 菜 當 麵 食!
沙律 x 烏冬 二合一滋味
Dip 一 Dip 期間限定沾麵
丁 麵 遊 世 界!

想睇更多?即上 尖沙咀 特集!

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more