茶餐廳餐蛋麵 邊碗最正?

發佈: 2016.07.25
文:

名過於實 翠華

翠華嘅嘢食,價錢唔平,勝在質素穩定。簡單到爆嘅餐蛋麵如何?見到真身,有點失望!首先,3 塊餐肉偏薄身,而且很乾,食落似豬肉乾又偏鹹。麵身選用麻油味出前一丁,軟硬尚算適中,但湯頭卻偏鹹,沒有麻油香味。優勝地方係太陽煎雙蛋,蛋黃汁可拌麵。每碗 $42,加埋要等 12 分鐘先有得食,性價比唔算太高。

餐肉 ★(5★為滿分)
雞蛋 ★★★★半
即食麵 ★★★★半
湯底 ★★
價錢 $42
總分 12/20



感覺似煎了一段時間,肉汁被封乾,很鹹。


出前一丁麵,淥得剛好,不會太走樣,但湯頭偏鹹。


翠華餐廳
地址:銅鑼灣謝斐道 483-499 號地舖
電話:2892 2633

價錢與品質相符 太興

餐蛋麵賣相唔錯,起碼午餐肉睇落有光澤,而且有厚度!雖然只有兩塊,但厚度適中(每塊 0.5cm 以上),食得出餐肉應有的軟腍及味道。襯炒蛋,分量較細,但香滑有蛋汁;至於即食麵,同樣選用出前一丁,煮得較為硬身,湯頭極香麻油味,還附加一條菜心,貼心!雖然收費唔平,但品質搭夠了。

餐肉 ★★★★
雞蛋 ★★★★
即食麵 ★★★
湯底 ★★★★
價錢 $37
總分 15/20


午餐肉厚薄適中,腍滑得來不失咬口。


炒蛋外表睇落有點乾,但食落好滑,而且有蛋汁。


太興餐廳
地址:銅鑼灣謝斐道 470-484 號信諾環球保險中心 1 號地舖
電話:2577 7038


屋企味道 華星冰室

冇諗過華星冰室的餐蛋麵會有如此驚喜!第一眼見到碗麵,心起問號:點解湯底「白_ _」?以為是乜乜豬骨湯,原來即食麵的味粉及麻油畀你自己落,係咪好有屋企 feel 呢?方便大家調校鹹度之餘,更借勢標明,貨真價實是出前一丁。煎蛋方面,有太陽蛋或炒蛋可選擇,點了炒蛋,分量比太興多,而且極香牛油味及充滿蛋汁!最意想不到是午餐肉,睇落乾身,但食落脆口又軟腍,難得夠熱,食得出即煎,十足自己屋企煎一樣!由落單到上枱都只需 7 分鐘,難得價錢比翠華和太與都便宜,性價比極高。

餐肉 ★★★★★
雞蛋 ★★★★★
即食麵 ★★★
湯底 ★★★★
價錢 $35
總分 17/20


炒蛋極香牛油味,而且蛋汁甚多。


3 塊午餐肉,雖然偏薄,但外脆內軟,食唔停口。


華星冰室
地址:灣仔克街 6 號廣生行大廈地下 B1 號舖
電話:2666 7766

Super Size 餐肉蛋﹗ 北海道牧場餐廳

北海道牧場餐廳的名物是「午餐肉扒」及「牛乳蛋」,餐蛋麵應該不錯吧!餐蛋麵一上,先畀炒蛋及餐肉的 size 嚇親!炒蛋煎成正方形,睇頭十足,香滑度度;午餐肉扒果然有厚度,但味道偏鹹,與番茄湯一齊食,味道先平衡番。餐肉、雞蛋及番茄湯都有一定水準,惟獨麵質有點失望,雖然選用出前一丁,但麵身粗硬,感覺似焗熟多於用明火煮過。整體來說,不過不失。

餐肉 ★★★半
雞蛋 ★★★★半
即食麵
湯底 ★★★半
價錢 $40(套餐)轉出前一丁加 $5
總分 12.5/20



湯頭尚算鮮甜,番茄味濃。


蛋味濃郁,又夠滑。


Super size 的午餐肉扒,細食嘅話好難 K.O 全份!

北海道牧場餐廳
地址:灣仔莊士敦道 211 號地下 A-B 舖
電話:2575 0733

備註:5*為滿分

文、攝:Theo

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more