賣萌!海陸空動物點心

發佈: 2016.08.19
文:

西環有不少街坊點心店,但想要新派口味,似乎欠缺選擇,點心店「臻」正好填補這空缺。

點心選擇十多款,大部分是 sell 創新,掌勺的梁師傅入廚三四十年,一雙巧手做點心,雀仔、鴨仔、金魚、龍蝦,款款造型立體,加埋豬仔包及熊貓包,炮製出餐桌上的動物園,深受食客歡迎。

即使是經典的蝦餃燒賣,也搞搞新意思。蝦餃皮混入了意大利墨魚汁,蝦餃餡料加入巴馬臣芝士碎及車打芝士碎,濃香 creamy﹔燒賣加了麻辣醬,入口好刺激。


梁師傅手藝嫺熟,搓捏點心無難度。

點心外,還有燉湯、前菜、飯麵類及主菜,老闆本身從事肉類海產批發,在這裡也用上美國安格斯牛、西班牙黑毛豬、新西蘭鱈魚、意大利黑松露醬等靚料,主菜有油浸三文魚紅酒燴安格斯牛腩西班牙黑毛豬扒等,找來西餐廚師主理,坐低歎一盅兩件,都有嶄新體驗。



地址:石塘咀山道 48 號南昌大廈地下 C 舖
電話:2811 2568
營業時間:11am-9pm

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more