仙氣大發!韓風冒煙慕絲

發佈: 2016.09.15
文:

大玩仙氣的餐廳,就是來自韓國的The Joomak,餐廳早在 7 月時已經玩過仙氣冷麵「4C 素冷麵」即時吸引一班相機吃貨。近排再來個變奏版「Ice Fairy」,將自家製雪糕狀的 mousse 甜品。最特別係甜品加上乾冰,然後蓋上玻璃瓶,客人只要在甜品旁邊倒些少水,仙氣即時乍現!又是電話出場呃 like的時候,試問邊個能夠抵擋呢種誘惑!甜品有士多啤梨、柚子及豆腐 3 種口味,一次過叫齊 3 款,有排影。



雪。士多啤梨 $68
用新鮮士多啤梨、士多啤梨醬及新鮮忌廉造成雪糕口感的 mousse,灑上朱古力碎及玫瑰花瓣,食得到淡淡的士多啤梨味之餘,亦有陣陣玫瑰花香,伴一少杯淡味的鮮忌廉吃,更香甜。



雪。柚子 $68
製法與雪。士多啤梨相似,以新鮮柚子與柚子醬及新鮮忌廉造成,柚子味相當濃郁,上層放上朱古力橙乾及朱古力糕,更加提升柚子的香味,旁邊還有一杯新鮮柚子粒,中和甜味兼增加咬口。


雪。豆腐 $68
將豆腐造成雪糕狀 mousse,感覺異常清新,食得到陣陣大豆香,無添加甜味。灑上黃豆粉,令大豆味道再提升。


The Joomak Hong Kong
地址: 尖沙咀廣東道 17 號海港城海運大廈 3 樓 LCX 34 號舖
電話: 2111 0851
營業時間: 星期一至日, 11:30am-10:30pm

文:Theo、攝:Jay

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more