食編力推!三重口感得獎綠茶蛋糕

發佈: 2016.09.28
文:

呢個蛋糕,我喺「華御結」買飯糰時無意中發現。網上翻查,發現「古都の葉‧濃厚抹茶朱古力蛋糕」曾被日本樂天網站選為「關西特產品賞」No.1」,來頭唔細!點解喺香港會食得到呢?原來華御結與 ANA 全日空合作,將將日本多間人氣甜品老店的產品直送來港發售,「古都の葉」的抹茶朱古力蛋糕是其中一員。

長方形盒包裝,一盒有 6 件正方形小蛋糕,做成一口 size,蛋糕上有金箔作點綴,賣相夠晒貴氣。每件抹茶朱古力蛋糕有 3 層,第一層是抹茶杏仁蛋糕,以西班牙出產的杏仁結合抹茶粉製成,質口軟綿,除了抹茶味更食到淡淡杏仁香,兩者都無搶大家風頭。第二層係抹茶朱古力,以白朱古力加入北海道鮮忌廉及有名的「宇治。丸久山園」抹茶製成,食落有陣抹茶的清香與回甘味,又混和奶香,好幼滑;最後一層係抹茶 brownie,外脆內軟,口感綿密。一件小蛋糕,有齊蛋糕、朱古力和 brownie 3 種口感和味道,啱晒貪心的抹茶控。




古都の葉‧濃厚抹茶朱古力蛋糕 $168


一件蛋糕內藏 3 種層次與質感,抹茶味超濃而且有回甘。

華御結
地址:太古地鐵站 TAK 13 號舖
電話:2321 9081
營業時間: 星期一至六 8am-9pm、星期日 10:30am-9pm

文、攝:Theo

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more