紫薯 + 栗子 期間限定秋之雞蛋仔

發佈: 2016.10.04
文:


講起雞蛋仔,點會唔識「媽咪雞蛋仔」?無錯!呢個紫薯味雞蛋仔就係「媽咪」秋冬新品!從外觀看,佢同一般雞蛋仔分別不大,但一搣開,紫色風暴又來襲!


紫薯番薯雞蛋仔 $26
其實舖頭去年先分別推出紫薯味番薯味雞蛋仔,今年就將兩者合二為一,紫薯番薯打孖上,新推紫薯番薯雞蛋仔,店員都話係熱賣 item!


雞蛋仔外脆內煙韌,用紫薯、番薯粒做餡,目測比例為 8 分紫薯 2 分番薯。雖然出爐時聞唔香味,不過就食到濃濃嘅紫薯味,微微帶甜,軟綿帶糯,紫薯控表示收貨。紫薯番薯都係由總店出貨,確保雞蛋仔質素。

同場加映:栗子雞蛋仔!



有機栗子雞蛋仔 $29
栗子都係秋冬必食 item,呢個雞蛋仔栗味濃郁突出,但就蓋過咗蛋味,食晒都幾飽肚!


媽咪雞蛋仔
地址:尖沙咁加拿分道 8-12 號嘉芬大廈地下
電話:從缺
營業時間:星期日至四 11am-11pm,星期五及六 11:30am-11:30pm
註:供應期至 2017 年 3 月

文:Louise、攝:Joyce

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more