好玩放題!火鍋 + 任玩 DIY 串炸

發佈: 2016.10.13
文:

多年前在日本幫襯過自己動手炸的炸串專門店,至今仍難忘,在香港終於有得玩!位於大埔的稻八日式火鍋炸物放題,專程從日本京都廠商買來一部炸爐給人客自己做炸串,大家可能會擔心被油彈到唔安全,但老闆話這部炸爐的設計會令油呈 S 形流動,所以炸食物時,水份會向下走,不會油花四濺,非常安全,細路仔在大人陪同下,都可以自己炸來玩吓。

炸爐旁邊的凍櫃放了十多款預備好的炸串,有蝦、茄子、秋葵、菇類、腸仔、芋頭魚餅等,蝦最受歡迎,一陣就被人攞晒,店
員亦會好快 refill,最特別是芋頭魚餅,內有粒粒芋頭,食落彈牙有芋香,而的肉質亦夠爽。揀了想食的炸串後,就可自己蘸漿上
麵包糠放落爐炸,聽見吱吱咋咋油炸聲,好過癮,好食又好玩。

任炸任食炸串是火鍋放題的一部分,放題有 5 個價錢選擇,全部都有得玩炸串,最平 $158,可任食豚肉和雞肉,如想任食埋牛肉、海鮮,可揀價錢 $298 那款,可食到澳洲 M6 和牛、安格斯小牛小排、海鮮盛合等。所有任食價錢已包括湯底,有 8 款選擇,大路的有沙嗲湯、番茄湯,另外亦有味噌芝麻豆乳湯、九州豬骨湯、北海道 3.7 牛乳牛骨湯、鰹魚昆布漬湯、壽喜燒甜醬油湯,以及地獄火岩湯,如想一鍋兩湯,每鍋加 $18。其他火鍋配料、沙律、小食、飲品、甜品、雪糕等都放在自助區,另外加 $20 就有得任飲 Asahi 生酒,成班朋友打住邊爐炸吓嘢食,全程 120 分鐘,開心到不得了。
 

在炸爐旁有齊所需用料,牆上貼有做法,還有一個計時器,校至 2 分鐘,鐘響就可取出炸串,零難度。


Step 1:淋上炸漿,均勻地蘸上麵包糠。


Step 2:放入炸爐,炸大約 2 分鐘,搞掂!


炸串有十多款選擇。


即炸自食的 DIY 炸串,新鮮熱辣脆卜卜。


自助區放滿火鍋配料、小食、沙律、甜品,還有即食麵、烏冬、日本拉麵、咖喱飯等。


任食雪糕是 Dreyer's D Collection,都幾落本。


老闆教路,如果揀鰹魚昆布漬湯底,火鍋尾聲在自助吧舀碗白飯放入湯內煮成雜炊,啖啖精華。


嚴選澳洲 M6 和牛放題 $298/位

任食牛、雞、豬、羊肉、海鮮,牛是澳洲 M6 和牛、安格斯牛小排,牛魔王好快回本。如想一鍋兩湯,另加 $18 一鍋。


稻八日式火鍋炸物放題
地址:太和舊墟直街 4-20 號美新大廈地下 A2 號舖
電話:3565 5031 / 6892 0619
營業時間:星期一至日 5:30pm-2am‧放題收費:每位 $158 至 $368,視乎所選火鍋料而定
備註:放題 120 分鐘任食

(原文摘自 U Magzine ISSUE 566)

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more