全港最 FANCY!2.5 小時任食台式火鍋

發佈: 2016.10.18
文:

任點任食火鍋周街都係,質素係點?咪肥牛得肥膏、牛丸硬到掟死狗、餃類結住冰上枱囉。我哋呢啲大食火鍋鐵粉都蔑,行過尖咀厚福街,耳朵靈敏的我,居然聽到街上響起烚下烚下的福音,有一間又 fancy 又扮嘢又高質素的任吃火鍋店登陸。
 

真係任點任食火鍋店?咁型仔咁,似仲地牢 band house 喎,好啱後生仔嚟打邊爐。

利申先,套餐係以點菜形式推出,重點台式手工火鍋料、海鮮及甜品位上,其餘的前菜、超過 50 款火鍋料、無酒精飲品都是 2.5 小時內無限追加嘅,10 月 21 日開始有得食喇。我知大家唔鍾意睇字,睇圖啦!寫明咗邊啲任吃。舖頭又真係同稻記嗰啲火鍋店唔同,型仔到似 band 房,原來它是𡃁界最愛的 101 肉燥飯專門店的新 line,肉燥飯店那邊一人火鍋超受歡迎,於是衍生這店。
 

舖頭幾帶點工業味,座位安排鬆動,唔似其他任點任吃火鍋咁迫夾。


舖內有好多卡位,夠私隱。

老闆陳生請咗前大紅袍師傅來店工作,仲 sent 咗佢去台灣學做台式火鍋。重點要吃,梗係台味特濃嘅鍋底,有三杯雞、沙茶雞、紅燒牛肉 3 款,由師傅每日爆炒同燘出來,鍋底上枱唔好笨笨即刻加湯,要好似食一品鍋或雞煲咁,食晒啲雞件同配料先叫店小二加湯打邊爐。套餐包埋湯底啦。




三重芝士無骨雞涮涮鍋 套餐免費、單點 $138 / $198
三種芝士加上雞髀肉、番茄、洋葱及娃娃菜等,上枱先吃雞件,芝士半融令湯底有少少稠身,蘸雞吃,鹹香奶香結集。


無骨香辣三杯雞涮涮鍋 套餐免費、單點 $138 / $198
雞髀肉以九層塔及酒等爆香,鍋裏仲有鱆魚餅、番茄、雜菇、薯仔、花枝丸、豆卜及蔬菜等,餸料滿滿,可以當一品鍋般先吃餸料,最後才加湯打邊爐。


台灣紅燒牛肉涮涮鍋 套餐免費、單點 $138 / $198
紅燒牛肉由大廚每天燘製,食味質感像台式牛肉麵的牛肉,筋更燘到似啫喱,入晒味好軟腍。連湯汁上枱,鍋裏仲有蘿蔔、甘筍、豆卜、番茄、雜菇及蔬菜。


台灣沙茶無骨雞涮涮鍋 套餐免費、單點 $138 / $198
特別從台灣運來 1 款超香的沙嗲醬炮製,加上 2 款由香港的沙嗲醬做,沙茶味中有淡淡甜味,唔會太重口味,鍋裏有金菇、豆卜、番茄及蔬菜。


金蟬脫殼 套餐免費、單點 $138 / $198
冬瓜裏有雞髀肉,加湯底燉後上枱,這款鮮甜口味較清,唔怕熱氣上火。

火鍋料人無佢有,必吃梗係台灣手工火鍋料,賣相已贏咗啦,好似似足黑色鳥結糖嘅墨魚滑、成枝雪條咁嘅蝦滑棒、用 100% 安格斯牛肉打成的牛丸、用世上最高級的西班牙伊比利亞黑豚做的梅菜豬肉丸、勁大隻的太極墨魚膠冬菇……咦咦!有少少台北名店寬巷子 style 喎!上述嘅台式手工料套餐每人一粒,但一個拼盤已有 10 款,試過啱食可以再單點。逐位上嘅,仲有海鮮拼盤,巨人版蟶子、貴妃蚌、美國桶蠔 3 揀 1,真係超大隻。


海鮮拼盤(位上)
游水海蝦、花甲王、刀貝蜆、白鱔片、脆鯇魚片。珍寶特大蟶子、珍寶特大貴妃蚌或特大美國桶蠔 3 選 1。


豬牛肉選一款,可揀手切安格斯 Prime Grade 牛頸脊肥牛片(位上) 、西班牙伊比利亞玫瑰豬頸肉或西班牙伊比利亞黑毛豬肉片


西班牙伊比利亞玫瑰豬頸肉(位上)


西班牙伊比利亞黑毛豬肉片(位上)


無酒精飲品(任飲)


木糠珍珠奶茶布丁


手工麻辣醬手撕雞(任點前菜)


101 特選手工火鍋拼盤(位上)
包括墨汁鳥結糖、太極冬菇、蝦兵蟹將雪條、手工香爆鮮菇福袋、黑松露蟹子海鮮軍艦、三重芝士安格斯霜降牛丸、三重芝士鮮製蝦丸、三重芝士鮮製墨丸、黑松露蟹肉餃、黑松露芝士豚肉餃共 10 款。

Show 埋單點分量嘅相,等你睇清楚啲!

墨魚汁鳥結糖 單點 $78 份
台灣火鍋名店寬巷子都有這類菜式,鳥結糖其實以墨汁、黑魚滑打成,裏面混了雞軟骨、冬菇粒及墨魚粒,用模子定型,它比一般墨魚滑彈牙爽實,咬下去仲有脆脆的雞軟骨,口感幾過癮。


蝦兵蟹將雪條 單點 $78 份
台灣手工火鍋都有這款,其實它是蝦滑棒,蝦肉用得多,所以色澤粉紅,裏面仲混了矜貴的黑松露,菌香濃濃又鮮甜。


太極冬菇 $88 份
冬菇上釀了墨魚滑,一邊混了墨汁,形成太極圖案,上面仲有不少蟹籽,墨魚滑分量十足,灼熟後夾埋多汁的鮮菇吃,多汁鮮甜。


手工香爆鮮菇福袋 單點 $58 份
腐皮裏包着爆香了的冬菇、秀珍菇、金菇等,用韭王綁着開口,做成錢包狀,可以熟食,也可用來打邊爐。


三重芝士安格斯霜降牛丸 $78 份
這裏的丸類好有心及矜貴,不像坊間般混了牛冧肉,100% 以 prime 級的安格斯牛肉打成,裏面仲釀了芝士,牛味重又 juicy。

高潮部分梗係無限追加嘅部分,記者堅誠意真心極力推介大家要狂點 8 吋鱈場蟹腳,食幾條真回大本,佢哋仲幾慷慨,餐牌上啲無酒精特飲都係任意追加,平時火鍋必點嘅金妹芝士腸、花枝丸、竹輪卷、魚皮餃、水餃、韭菜餃、雲吞、午餐肉、連埋蔬菜 50 多款火鍋料都係任點,容乜易食窮老闆。嘩!記者仲發現再抵啲嘅食法,7:30pm 前結賬或 9:30pm 後入座,每位平 $30,再慳豬啲。


足 8 吋鱈場蟹棒 單點 $48
叫套餐,可以任意追加這款,激抵,重點要狂叫。

有乜食,同你數一數!

極上吃到飽套餐 $278 位
(2 位起,2 - 6 人可選鍋底 1 款,7 人或以上可選鍋底 2 款)

※ 手工麻辣醬手撕雞(任點前菜)
※ 101 特選手工火鍋拼盤(位上)
包括墨汁鳥結糖、太極冬菇、蝦兵蟹將雪條、手工香爆鮮菇福袋、黑松露蟹子海鮮軍艦、三重芝士安格斯霜降牛丸、三重芝士鮮製蝦丸、三重芝士鮮製墨丸、黑松露蟹肉餃、黑松露芝士豚肉餃共 10 款
※ 海鮮拼盤(位上)
游水海蝦、花甲王、刀貝蜆、白鱔片、脆鯇魚片。珍寶特大蟶子、珍寶特大貴妃蚌或特大美國桶蠔 3 選 1。
※ 手切安格斯 Prime Grade 牛頸脊肥牛片(位上) 或;
※ 西班牙伊比利亞玫瑰豬頸肉(位上) 或;
※ 西班牙伊比利亞黑毛豬肉片(位上)
※ 無酒精飲品(任點任飲)
※ 木糠珍珠奶茶布丁
※ 超過 50 款蔬菜及火鍋料任點

101 手工涮涮鍋
地址:尖沙咀厚福街 9 號地下
電話:5399 5188
營業時間:5pm - 1:30am(試業期間)
備註:
1.「極上吃到飽套餐」10 月 21 日開始供應
2. 套餐原價 $278 位,7:30pm 前結賬或 9:30pm 後入座,特價收費每位 $248
3. 用膳時間限時 2.5 小時,設加一

文:Sieg、攝:May

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more