逐款試!韓國彩色炸雞

發佈: 2016.10.19
文:

炸雞係好食,但食得多,就會儍儍分不清,好似每間都差不多。近排令我最有印象係韓國餐廳 The Joomak 推出的「粉紅炸雞」!炸雞上桌,香噴噴,淋上深粉紅色醬汁,仲有朵花插在上面,感覺好少女!呢款「粉紅炸雞」其實叫「洛神‧雞」,顧名思義,醬汁就係以洛神花製成,調和蜜糖,酸酸甜甜好得意。除咗粉紅,舖頭每個月都會推出一款顏色炸雞,橙黃、黑色和綠色炸雞將陸繼登場,鍾意邊款,mark 實推出時間嚟食喇!


洛神‧雞 $138 (推出日期:即日至 11 月 30 日)
打頭陣有「洛神‧雞」,醬汁以洛神花及蜜糖混合而成,粉紅色,好鬼少女 feel,味道酸酸甜甜,減低炸雞的油膩感,旁邊仲灑上石榴子。


洛神‧雞除咗單點,仲可以配紅棗草莓雪沙成為「粉紅炸雞套餐」$188。店方為支持 10 月粉紅革命活動,由即日起至 10 月 31 日凡惠顧這套餐一份,舖頭即向香港癌症基金捐出 $10。


芝香‧雞 $138 (12 月限定)
在炸雞表面淋上蛋黃醬與芝士製成的醬汁,仲有牛油果蓉、番茄蓉及酸忌廉,酸酸鹹鹹,感覺好似食緊墨西哥 nachos,好惹味。


黑蒜‧雞 $138 (1 月限定)
用竹碳粉及黑蒜製成極黑醬汁,加上炸至脆身的蒜片,令炸雞香濃度level up,每口都食到濃郁的蒜香味,好惹味。


抹茶‧雞 $138 (2 月限定)
真係冇諗過抹茶可以配炸雞!以韓國抹茶粉混合沙律醬及蜜糖,製成醬汁淋在炸雞上,以為會好怪,味道又幾 match,醬汁食到啖啖抹茶的回甘,有驚喜。



The Joomak Hong Kong
地址:尖沙咀廣東道 17 號海港城海運大廈 3 樓 LCX 34 號舖
電話:2111 0851
營業時間:11:30am - 10:30pm

文:Theo、攝:Ken

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more