救命啊!葵廣喪飲藍紫血包

發佈: 2016.10.30
文:

葵廣無喪屍出動,呢啲血包只係場內一間飲品店嘅 gimmick,其實係飲品!以梳打為主,有唔同口味,好過癮啊!一開賣,就大受歡迎!


唔同顏色,其實係唔同口味嘅梳打。藍色、紫色嘅血包係荔枝梳打,至於紅色嘅血包係士多啤梨梳打。另有淺紅色嘅百香果梳打以及綠色嘅青蘋果薄荷梳打,口味好多選擇。每包 $22。


最搞鬼係,老闆會喺血包上寫番客人個名,仲 tick 埋你嘅血型,超逼真!藍色血包的確幾 eye-catching,可惜甜咗啲!


小編鍾意紅色血包,有很香的士多啤梨味,唔會死甜。不過飲血包前最好先放一放氣,唔係飲到成肚「氣」!


血包上嘅扣好特別,飲唔晒「啪一啪」個扣,就可以收番入袋慢慢飲!鍾意血包嘅話,飲完之後洗一洗就可以重用,掂呀!


1830s Macaron

地址:葵涌廣場 2 樓潮流廊 2006 號舖
電話:從缺
營業時間:2pm-10:30pm

文、攝:Joyce

【相關報導】
葵廣最新 4 大必殺特飲!彩虹+紫薯+噴煙+孖杯
韓國最 Hit 牛扒杯 葵廣有得食!

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more