一咬即流!流心蛋黃醬飯團

發佈: 2016.11.09
文:

如果你同我一樣,鍾意食飯團,一定識「華御結」。舖頭最近有好多日本直送甜點登場,但最受人注目都係佢嘅飯團,好多 OL 都鍾意買飯團當午餐。最近掃貨,發現呢款「流心濃香蛋黃」飯團。
【窩心推介】
聽落你可能覺得好寡或好單調,但此蛋黃不同彼蛋黃,分別在於蛋黃並非原隻蛋製成,而是用來自日本的蛋黃,先製成蛋黃醬。無論色澤及味道與一般流心蛋黃一樣,但食落較稠身,唔會食到好狼狽;蛋黃味不假,而且味道好香濃;同米飯一齊入口,有種食緊蛋撈飯的感覺。對美少女嚟講,最重要是每個只有 159 卡路里,食多兩個都唔怕肥。
流心濃香蛋黃飯團 $15
雖然唔係原個蛋黃,係流心蛋黃醬,但分量算多,布滿整個飯團,食落蛋黃味香濃又夠滑,仲會流出嚟,滿分!
【小食放送】
華御結
地址:太古港鐵太古站 TAK 13 號舖
電話:2321 9081(太古港鐵站分店)
營業時間:星期一至五 8am-9pm,星期六、日及公眾假期 10am-9pm
註:於上環、灣仔、荔枝角、觀塘、沙田、葵涌、紅磡、金鐘、九龍灣、將軍澳、赤鱲角設分店
文:Theo 攝:Mayching
【抵食推介】 糧尾必備 IKEA 抵食拼盤

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more