「三多」炸髀以外 5 大隱秘名物

發佈: 2016.11.09
文:

三多憑一隻炸髀響朵,賣炸髀賣到衝出大埔;我去過走年輕人路綫的荃灣分店試食,無走樣不特止,水準仲 keep 到。忍唔住約老闆傾偈,出現的是三多始創人的兒子阿邦,聽佢講,爸爸 2002 年在大埔經營的三多,只是一間街坊小食店,默默幹,少宣傳,靠實力做到街知巷聞。
【美食激鬥】
炸雞髀 $29 / 隻
生炸雞髀,新鮮熱辣,想惹味可加些辣粉,個人認為加少少就夠,以免搶晒雞髀本身的味道。
荃灣店外面是巴士站,吸引到一至等巴士的人來幫襯。
全店得立食位,以做外賣為主。
老闆阿邦(右)是三多始創人的兒子,與其他拍檔包括 Belly,將品牌發展成三多炸肶,衝出大埔在多處開分店,希望做出香港人的炸髀。
【邪惡美食】
來到第二代,阿邦和一班拍檔在今年把三多發展成「三多炸肶」,先後在元朗、荃灣、旺角、筲箕灣、觀塘、紅磡開分店,並發展成特許經營店,所以而家三多遍地開花喇!其實無論在老店還是新分店,店中除咗炸髀,還有不少小食,只是因為大家去到三多,焦點都只放在炸髀上,好易走漏眼,亦無人談及;呢啲小食,唔係樣樣炸,怕熱氣都有得揀!而且亦得精,食記精 pick 咗 5 款,係老闆大力推介,下次去要試下!
1. 滷水雞髀 $29
老闆話他們的滷水雞髀不遜炸髀,都是即叫即煮,雞髀不會長時間浸滷水中,自家秘製滷水甜甜哋似瑞士汁,味道討好。
2. 炸雞髀意粉 $46
估唔到三多有意粉食!這個意粉以老闆自己調製的卡西汁來炒,味道甜甜酸酸,內有雜菜,配搭炸雞髀,夠晒飽肚。
【今日焦點】
3. 香辣肉碎炒腸粉 $35
有些似 XO 醬炒腸粉,又香又辣香好惹味。
4. 醬爆雞軟骨 $50
加了洋葱炒,味道酸甜,雞軟骨有咬口,買回家送啤酒一流。
5. 三多士 $35
這個多士好邪惡,中間兩層是火腿和花生醬,淋上煉奶,灑上砂糖,再來肉桂粉,好好味!多士切粒上,外賣食好方便。
飲品推介:柯檸 ($32)
orange 也,以半個橙加奶加冰打成,食到好甜的橙肉。食完熱氣嘢飲一杯,爽!
三多炸肶
地址:荃灣青山公路荃灣段227-287號運通洋樓地下B舖
營業時間:3pm-1am
文:Siucake 攝:Brian
【抵食推介】 糧尾必備 IKEA 抵食拼盤

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more