熱賣韓系新品翡冷翠雪糕究竟係乜?

發佈: 2016.11.10
文:

開估!呢杯由 Kiss The Tiramisu 推出的 「翡冷翠」,其實是牛油果味軟雪糕。點解叫「翡冷翠」,我諗應該是用牛油果造成的乳酪醬,色澤與翡翠相似吧!
呢款雪糕貫徹品牌 tiramisu 雪糕一貫多層次 style,牛奶雪糕上除了有牛油果打成的乳酪醬外,亦有一塊鹹鹹哋的墨西哥脆片,中間仲夾住甜甜哋的燕麥片、果醬及 mascarpone cheese,淡淡的芝士味與酸咪咪的乳酪醬幾夾,最底層仲有牛油果奶凍,好 creamy,食到淡淡的牛油果味,層層有驚喜。
翡冷翠 $46
第一眼睇,無論色水與賣相都不似有牛油果!在雪糕上的牛油果乳酪醬,酸酸哋,嗒真啲會嗒到淡淡的牛油果味,配埋墨西哥脆片一齊食,鹹鹹酸酸,味道好過癮!食到中間又有牛油果乳酪醬配甜甜哋的燕麥片,加埋厚厚 mascarpone cheese 的芝香,又是另一種滋味。不過最驚喜的還是食到最尾的牛油果奶凍,aftertaste 好長!
鹹鹹哋 墨西哥脆片配酸甜的雪糕,好過癮。
牛油果乳酪醬,乳酪味重,牛油果味淡淡的,好醒胃。
牛油果乳酪醬配甜甜哋的 燕麥片,又是另一種味道。
食到最底的 牛油果奶凍,牛油果味都是薄薄的,但好 creamy。
Kiss The Tiramisu
地址:屯門屯隆街 3 號屯門市廣場一期 1 樓 1001A 號舖
電話:從缺
營業時間:11am-10am
文、攝:Theo
【周末去邊】 Sweets!野餐甜點 晒冷

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more