明星開店 靚米手握飯團

發佈: 2016.11.23
文:

炮台山新開日式手握飯團店「米衛門」,由藝人何浩文(Dominic)及朋友開設,請來日本人大廚 Otsuka San 坐鎮,嚴選北海道靚米炮製,款式多達 14 款,最重要係,即,叫,即,製!好有心機!飯團捧上手暖笠笠,飯香撲鼻,每個賣 $19-$26 不等,唔算貴。
店子設座位,可供堂食。
Otsuka San 在美國生活及工作多年,是位飯團師傅,有次 Dominic 同朋友試過師傅手勢,便邀請大廚來港。做飯團,最緊要有靚米,店子用的是北海道頂級米,粒粒飽滿有光澤,其他日本直送食材還有調味料、和牛、豚肉、紫菜等,還會自製醬汁,替飯團增添味道層次。
北海道靚米粒粒飽滿,好有光澤。
(左起)
五花豚肉 $24
內有日本豚肉片,質感柔軟似日式叉燒,醬汁濃稠甜香。
免治雞肉 $22
雞肉不嚡口,混和青葱香味濃郁。
蒲燒鰻魚 $26
鰻魚有爽口質感,加上師傅自製的鰻魚汁,好食。
師傅以自家方式處理米飯(詳情不便透露),做出來的飯團呈三角形,米飯咬落鬆軟,不會死實實,亦唔會一咬即散,而且飯粒充滿彈性,仲好有飯香。14
款口味,從簡單的鹽味、梅子、高菜及昆布,到惹味的五花豚肉、和牛燒肉、蒲燒鰻魚及日式炸蝦等都有,還有坊間少見的流心蛋。
秘製流心蛋 $24
半熟蛋用自製醬汁醃味,包裹在米飯內成飯團,有新鮮感。
最Like和牛燒肉及炸蝦,前者柔軟,煎香後更油潤甘香,特別切成細細粒,餡料飽滿,唔會食到一半先見到和牛粒。炸蝦香脆不膩,跟「軟飯」成對比,必食。
和牛燒肉 $26
師傅搓好飯團後,會撒點日本海鹽提味。將煎和牛粒切得幼細,更易嘗到和牛混合飯粒的滋味。
日式炸蝦 $26
長條形飯團,每一口都食到鬆脆炸蝦,蝦尾亦炸得香脆,全隻吞都無問題。
以米做主角的還有丼飯:炸雞、炸蝦、海膽,仲有近年流行的夏威夷 style 魚生飯 Poke。飯團、丼飯除散點外,亦設有套餐,可加配飲品,或湯、沙律,胃口大細都滿足得到。
夏威夷式三文魚生飯 $59
層層疊魚生飯,同樣即叫即做,有混和醬汁的三文魚刺身粒粒、中華沙律及飛魚子。
檸檬綠茶 $18
綠茶並非普通料,而是京都丸久小山園出產的抹茶粉,混合檸檬汁及青檸汁,味道天然、酸香,帶清幽茶味。
米衛門
地址:炮台山電氣道 160 號木蘭苑地下 A 舖
電話:2265 7599
營業時間:8am-10am、11:30am-4pm、5:30pm-11pm
文:Pam 攝:Kee

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more