南港島綫遊 黃竹坑 3 大好 Hea 推薦

發佈: 2016.11.26
文:

1. 最正雪糕三文治 Elephant Grounds


Elephant Grounds 係近年冒起得很快的 cafe,cafe 假日我會去銅鑼灣、上環、灣仔都有舖頭,平日一定去黃竹坑店,地方好大,超 hea 超舒服。雪糕 + 三文治係呢度招牌作,潮人老闆 Kevin Poon 飲咖啡時想食曲奇,又想食雪糕,就諗到以曲奇夾住雪糕做三文治。


三文治做得花巧細緻,仲有新鮮感,所以受歡迎到成為招牌作。雪糕 size 直徑 8cm,每份達 110 克,厚疊疊分量十足;雪糕外面沾滿 toppings,好多女生乾脆當飯食。


由外層到雪糕到 toppings 都喺黃竹坑中央廚房製作;外層除咗唔同口味嘅曲奇,甜品師仲會用 macaron、crumble、brownie、蛋糕等夾雪糕;雪糕就用自家以北海道 3.7 牛奶製作,質感幼滑富奶香;每款仲加入唔同配料同元素,jam、果仁、鮮果、醬汁,雪糕口味活潑跳脫,材料統統都係精品。三文治仲有牛油紙、紙套和小碟盛載,方便大啖或拆開食,果然細心。

Elephant Grounds Coffee + Kitchen
地址:香港仔黃竹坑業發街 1 號 The Factory 1 樓
電話:2562 9000
營業時間:星期一至五 9am-6pm,星期六及日休息

【今期焦點】出前一丁玩 pop up 清仔麵餐+甜品+精品一站掃

2. 型格 Vintage 家具 + 餐廳 | 3/3rds


3/3rds 隱身喺一幢殘舊嘅工廈頂樓,穿過滿布貨車嘅舊式停車場乘着電梯來到,拐個彎竟然傳來陣陣咖啡香。呢度有 2,000 多呎嘅偌大空間,分成家具陳列及 catering 兩部分,面向深灣遊艇俱樂部及珍寶海鮮舫,一室 raw 風布置,率性陳列着各款 vintage 舊物家具;一道玻璃牆之隔就是餐廳,午後陽光透過兩邊大玻璃窗滲進室內,舒服又好 hea!


裝潢走 casual 型格路綫,食物也以輕食為主,Menu 選擇包括沙律薄餅多士甜品麵包,周日則多 4 款 brunch items,如三文魚炒滑蛋檸檬 pancake,堅持每朝新鮮製作,不留過夜。


Margherita Pizza $138
不過最有驚喜的是薄餅,自家搓製的薄餅底薄得只有 1mm,咬下去激脆又有麵粉香,車厘茄用西西里產的,特別 juicy 清甜,簡單的配搭火箭菜、自製 pesto 醬及水牛芝士,已經勁好味,毫無膩滯感。吃飽別忘了來一杯咖啡,店內置有 5 公斤咖啡烘焙機,咖啡豆都是自家烘焙,以 2 款南美及 2 款非洲豆拼配,酸度平衡又有點 nutty 味,水準不錯。

3/3rds
地址:黃竹坑業發街 6 號益年工業大廈 22 樓 D 室
電話:3462 2951 ※
營業時間:星期一至五 9am-6pm,星期日 11am-6pm,星期六休息

【聖誕去邊】北海道「白い恋人公園」搬咗嚟香港?!

3. 隱蔽精緻私房菜 M-Cuisine


黃竹坑嘅舊式工廈裏,仲隱藏了一間 fine dining 私房菜。在四周殘舊的格局中,餐廳那道華麗雙木門雖有點格格不入,卻又多了一種神秘氣氛。型男主廚 Michael Erlik,他祖籍以色列,在地中海沿岸國家包括法國、意大利、希臘等工作超過 20 年,曾跟隨著名三星米芝蓮大廚 Paul Bocuse 學藝 3 年,7 年前來港便愛上這個城市,決定在此發展,開設了這家私房菜。主打拿手的地中海菜,平日也為很多大公司做 catering service,如恒生銀行、American Express。


Michael 的菜式貫徹傳統地中海菜着重的鮮,同時又有法國菜講求的細節。為確保搜羅到最佳的當季食材,Michael 特意在巴黎找來一位食材搜購員,專為他張羅新鮮食材,如鯛魚、手採帶子、生蠔、野生露筍等,落單後 24 小時內已可送到,新鮮度拍得住當地吃到的。


這裏沒有特定 Menu,客人可逐道菜跟 Michael 商量後才拍板,最低消費每位 $1,000 已可吃到 5 至 6 道菜,比一般 fine dining 餐廳便宜一截,而且真心覺得比很多高級餐廳出品更好吃。每道菜的調味恰到好處,突出食材原有的鮮味又不覺單調,像嫩煎魷魚用上意大利魷魚,猛火快炒保留了鮮嫩的口感,鮮美得像剛從大海打撈起來,配以煎得脆皮的墨汁粟米餅,超好吃!

M-Cuisine
地址:黃竹坑黃竹坑道 49 號得力工業大廈 17 樓 B 室 ※
電話:2558 8664
營業時間︰視乎訂枱而定
網址︰http://www.m-cuisine.com

文:Louise

【和味放送】北海道 + 加拿大 + 韓國 排隊平食三色海膽飯
【今日去邊】星街小區聖誕市集
【得意食玩】率先玩!卡哇依薑餅人鬆餅機

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more