烏雲雪糕 變身 Nutella 聖誕樹雪人

發佈: 2016.11.30
文:

早前呃盡唔少 Like 兼少女愛死的烏雪甜品店 L'attitude 沉靜一時,最近又有新搞作;舖頭將烏雪變身成聖誕 限定版「聖誕樹 Nutella 軟雪糕」,大朵綠色棉花糖成棵聖誕樹咁,樹頂仲有粒黃色星星,好搞鬼!「樹底」下是 Nutella 榛子雪糕,質感幼滑味道濃,灑上酸咪咪莓乾粉,味道好 match。而雪人牛奶軟雪糕,白色的棉花糖雪人下,滿是牛奶雪糕及 Oreo 餅碎,雪人夠巨型,放喺枱上好威威。
聖誕樹 Nutella 軟雪糕 $50
棉花糖樹上灑上紅色莓乾粉作裝飾,夠搶眼之餘,酸咪咪味道亦可中和棉花糖的甜。Nutella 雪糕有很濃的榛子味,略嫌過甜。
雪糕撈埋棉花糖一齊食,口感好過癮。
雪人牛奶軟雪糕 $50
用白色棉花糖做成的雪人,以朱古力粒做眼,士多啤梨味百力滋是雪人手仔,仲有兩粒兔仔鈕扣,造型好可愛。
雪糕用澳洲牛奶製成,加上oreo 餅碎,味道都係過甜,勝在牛奶味濃郁。
L'attitude
地址:尖沙咀金馬倫道 19 號地下 A 舖
電話:從缺
營業時間:12nn-11pm
文、攝:Theo

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓

more