旺角發現 台灣人主理手作茶

發佈: 2016.12.04
文:

店中的茶用台灣直送茶葉泡成,味道鮮香,又有當地風味。
呢間小店位於旺角勝利道,至今開業只有 3 星期左右,叫「丸。茶手作」。聽個名估一估,係咪即係珍珠(丸)同茶都係手作呢?問一問,舖頭由台灣人所開,當中選用的茶葉及黑糖等都是老闆專程從台灣挑選再直送,連珍珠都是自家製,品質有保證之餘又有台味。冷、熱飲品最貴不過 $23,價錢合理,真係行遠少少都值。
抹茶珍珠奶綠 $20
珍珠比平常的細粒,但甜味剛好,煙煙韌韌好好味;茶底有淡淡的抹茶及奶味,兩者好平衡。
【本地口味】 冬天啱食!薑檸蜜雪糕
紅茶拿鐵 $23
有三層顏色非常吸睛,飲前記得先搖勻,紅茶及奶味唔算好濃,但質感好滑,感覺似飲緊淡味的奶茶。
黑糖冬蟲夏草牛蒡茶 $23
冬季限定茶,打開蓋有超濃的牛蒡味一湧而出,味道淡淡的卻非常清甜,值得一試。
黑糖玫瑰四物茶 $22
聞起來沒有玫瑰香,只有勁強烈的當歸味,最驚喜是嗒落有黑糖甜及玫瑰味,香香甜甜又淡雅;飲完發現口腔留有淡淡的當歸味。
丸。茶手作
地址:何文田勝利道 12 號地下 1B 號舖
電話:2799 9265
營業時間:12nm-10pm
文:Froggie 攝:Suki

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more