葵廣新發現 韓國熱賣冬甩飯

發佈: 2016.12.13
文:

葵廣嘅舖頭唔單止換畫換得快,就算係同一間小食店,都不時有新出品。
就好似之前賣公仔雪糕 Macaron 的 1830s,最近推出冬甩飯。店員 Hin 話:「之前喺韓國食過,覺得好正,尤其係冬天,凍冰冰食到個熱燙燙又多料的冬甩形飯團,好 warm。」
香港版本分量十足,可於雞肉、豬頸肉及煙鴨胸等主食中揀一款,再追加 3 款配料,加埋混合糙米及白飯,醬汁都有 3 種可以揀。「韓國版本只得一款主菜及配料,而且只是用普通白米飯,感覺較單調,所以今次除咗加重料外,亦加入糙米炮製,食得健康啲。」大大件冬甩飯團都係 $28,作為一個韓風 lunch 也不錯。
製法很花心機,先將配料放在冬甩模內,放上糙米白飯,入焗爐加熱,最後淋上醬汁即成;熱燙燙,最適合冬天食。
豬頸肉冬甩飯 $28
豬頸肉質感爽脆不太鹹,加上清爽的青瓜片及粟米粒,中和豬頸肉的油膩感,配甜甜哋的豉油,好食。
煙鴨胸冬甩飯 $28
至於 煙鴨胸,去除鴨皮及脂肪,食落更有咬口及健康,配 火腿、青瓜及粟米粒OK汁,成個沙律咁清爽開胃。
切開中間,飯的分量夠多,亦見到粒粒糙米,飽肚之餘好健康。
有 3 款醬汁可選擇;燒汁惹味、甜豉油夠百搭,與任何配料都好 match;OK汁酸酸哋又夠開胃。
1830s
地址:葵涌廣場 2 樓潮流廊 2006 號舗
電話:從缺
營業時間:2pm-10pm
文:Theo 攝:Brian

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more