肥姐以外 4 間好食滷味店

發佈: 2016.12.13
文:

#1 街市隱世滋味
呢間滷味專門店,與一般小店最大分別是位於街市內,隱蔽程度真係要街坊帶路先識去!滷味款式超過 20 款,除了有大路的墨魚生腸外,更有鵝腸蘿蔔豬耳豬肚,就連鴨舌都有,選擇非常多,有選擇困難者慎入。
雜錦滷味 $60
滷味以自助方式,自己鍾意食乜就夾乜,再逐款計,較普通的是 $64/ 斤,至於墨魚及鵝腸則是 $80/ 磅及 $120/ 斤,呢盒有齊墨魚豬肚鵝腸雞蛋等,大大盒都只係 $60,抵呀!
墨魚切到厚薄適中,墨魚味鮮甜,軟腍不韌仲有少少彈牙,加埋甜醬或芥末食,超正!
蘿蔔好腍滑,味道鮮甜兼無渣,入口超多汁,味道不過鹹,必食!
鴻記興華村鹵味專門店
地址:柴灣漁灣邨街市 45 號
電話:9121 7919
營業時間:8am-8pm
#2 承傳三代 米芝蓮滷味
「第三代肥仔」其實係旺角肥姐嘅囝囝,跟媽媽一樣用外公的配方做滷味,成為此方第三代傳人。舖頭有 墨魚、生腸、火雞腎、雞腳、豬心、豬膶、豬脷等超過 10 種選擇,全都放在一個設置成 11℃ 的冷櫃中,一目了然之餘亦乾淨企理。
大皇牌套餐 $31/ 份
(左起)火雞腎、大墨魚、大生腸,火雞腎最入味,鹹香又爽到「嗦嗦」聲,無渣兼唔會過硬;而大生腸裏面有腸脂,但沒有怪味,腸皮多層好好𡁻,鹵水味道逼晒入腸裏。
墨魚厚肉,軟腍易咬,吃來有墨魚鮮甜,有少少滷味香吊味,口味算是眾滷味中最清新。
第三代肥仔小食店
地址:尖沙咀厚福街 3 號華博商業大厦 G1 地舖
電話:6255 3872
營業時間:1pm-12mn
#3 師大燈籠滷水 style
港台都曉的「台北師大夜巿燈籠滷水」,老闆 Dick 花了數月研究出滷水配方,務求做到台北版本般唔死鹹、香料味濃、滷水顏色明亮唔黑的效果。招牌配料如 麻辣餃、蜂巢豆腐、鴨肉丸、科學麵都由台灣入口,仲有自己滷的 豬腩、豬耳做配料;旁邊還有台式飲品店,售賣即製台式小食及飲品,台味十足!
燈籠滷水 每款 $5 至 16/ 份(最低消費 $30)
配料都以台式滷水灼過,索到滷水香料味,唔鹹,鴨肉丸與麻辣餃最夾滷水香。
牛下新城 - 得米美食檔
地址:九龍灣牛頭角道 3 號得寶商場地下 FC05 號舖
電話:從缺
營業時間:11am-11pm
#4 元朗宵夜人氣店
呢間喺教育路嘅滷味店堪稱元朗宵夜勝地;每晚踏入 11 點,老闆準備開檔期間,就已經有 10 幾人排隊等食,見到條龍已經知唔係講笑。滷味種類非常多,有 牛柏葉、紅腸、生腸、豬耳、豬肚等。
成盤滷味精華所在就係豉油,事關呢個唔係普通豉油,而係自家調製的羅漢果豉油,味道帶甘甜味,真心好食;唔似一般豉油得個鹹字;首推配牛柏葉,因為每塊葉盡吸豉油汁,超好食呀!
推薦買 $30 的雜錦,可以滿足晒乜都想食嘅心態,而除自家豉油外,仲附上勁大盒芥末同甜醬,唔使就住食。
地址:元朗教育路 66 號 G2 地舖(豪大大雞排門口)
電話:9198 6473
營業時間:11pm-3am
文:Froggie 攝:Suki、Ray

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more