意籍大廚出山 靚料意菜

發佈: 2011.09.05
文:

Bruno 8 月中才抵港,雖人在意國,但餐廳的餐牌全由他設計,用的都是他的私家 recipe,採購食材的定單也經他過目,在菜式中加入貴價食材,主打的意大利蘑菇飯除了用新鮮牛肝菌,還撒上大片金箔,前菜生牛肉他他亦配上法國的 Oscietra 魚子醬,矜貴度大增。

咪以為餐廳一味 sell 貴,其實大部分菜式百多元便有交易,當中亦見到 Chef Bruno 的心思位,好似前菜水牛芝士,跟番茄是經典配搭,大廚將新鮮番茄搖身一變為番茄雪葩,兩種食材的味道如常地登對,但入口極有新鮮感。準備來 Sorriso 開餐的話,記得訂個窗口位,位於 29 樓高層,晚上飽覽維港靚景,眼睛和嘴巴都好滿足。

Sorriso
地址︰尖沙咀彌敦道 100 號 The One 29 樓
電話:2328 9123

(原文摘自《U Magazine》文:黃茵 圖:Derek)

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more