上位小炒王

發佈: 2012.08.09
文:


特首落區燒鵝王

開業不過 3 個月,就差不多日日爆場,最巴閉係早前梁振英落區了解民情,都專程叫班區議員訂位試這裏的燒鵝同小炒,口碑吹到特首耳邊,係唔係勁先?小炒店前身是 30 多年的小炒老店,電視藝人羅貫峰跟中學同學大眼接手,後生老闆新思維,將店子 180 度變身,專攻海鮮及燒鵝。

餐廳是少數自設燒味爐的小炒店,都是因為請到有料到的燒味陳師傅。他來自利苑,水準有幾高唔使我同大家多講!但估佢唔到的是最正不是利苑水準的燒腩仔,是水準還有一山高的燒黑鬃鵝。師傅的「上皮水」工夫超厲害,他將「皮水」的糖份控制得剛好,不會太多令鵝皮又黐又燶,又不會太少令鵝皮唔夠色、唔夠脆,上水時又夠均勻不會濕潤得令鵝身起皺紋,而且鵝身吹得脹,風乾足一晚入味才燒,燒鵝隻隻脹卜卜,鵝皮不會打晒摺,加埋黑鬃鵝,6 斤一隻,骨細厚肉鵝味又濃,連新特首都讚。

海鮮也是一大亮點,原因是大眼老闆有門路拿來勁爆的巨型海鮮,好似阿拉斯加大蟹及波士頓龍蝦,最勁有 8-10 斤, 前者成隻星際蜘蛛的造型,單是蟹腳已有女士前臂咁長;後者仲誇,一隻箝已是本地龍蝦咁大,有幾厚肉,麻煩自己諗吓!連冷門的胭脂蚌、超過 3A 級的扇貝都有,其他如花甲、蟶子和蝦類都靚過人,而且價錢平足西貢兩成,深水埗無海鮮小炒館,點會唔爆場。

利星火鍋海鮮小炒
地址:深水埗福華街 151 號地下
電話:2386 3381

i PAD 明星店

跑馬地是明星的小炒蒲點,除了一些老牌的,最近有新貴出現,開業幾個月,林青霞、葉蒨文及蘇永康這些識食明星已經食咗幾次。此店同一般的小炒店不同,用 iPad 落單,地方又似足 fine dining 餐廳,又有洋酒吧,時尚到不似小炒店。

偏偏這店專賣有香港特色的「香港菜」,當中以小炒最耍家,而且師傅有料到,足足有 40 年功力,做起小炒來思維就是不一樣,安格斯牛肉炒牛河、做水煮;桂花酒釀不煮丸子,反而用來配炸子雞;還自製果醬加陳醋做咕嚕肉,出面真是未食過。新思維以外,最勁還是師傅手藝,方脷油泡得滑,咕嚕肉酸甜恰到好處、裏頭又鬆化;最厲害還是那道「金釀銀」大宅門炒飯,全碟無一粒白飯或上蛋漿上得不均勻的飯粒,顏色靚到暈,小炒原來可以咁華麗。

壹玖捌叁
地址:跑馬地載德街 2-4 號 1 樓
電話:2893 3788

移形換影 小菜王

鴨脷洲小炒店唔少,但近期最 hit 的,一定是這間莫屬,晚晚未到七點已經爆場。這店夠掂全因她專做大街一帶沒有供應的小菜,講白點即係將舊菜來個「移形換影」做出全新配搭。有無諗過豬手可以當香肉做?黃鱔唔蒸,當脆魚皮般灼熟凍食仲正;仲有芝士唔再同龍蝦一齊玩,反而搭上扇貝。配搭絕對不是亂咁嚟,係咪為沉悶的小炒界掀起一片漣漪先?

師傅同老闆精靈有諗頭,諗到「舊菜新做」以外,還有不少特色菜,好像脆皮燒 BB 米豬、鐵板黑椒豬手、油浸筍殼魚及自製墨魚餅等,唔使下下咕嚕肉、椒鹽骨咁鬼悶。原來小店是長沙灣「大中華」班底,大廚 Alex 更煮過菜畀譚校長同曾智偉等明星食,炒菜勁有鑊氣,而且要求多多,日日行街市買靚海鮮,肉類唔靚都唔要,抵佢開業 3 個月就人氣急升。

小炒皇
地址:鴨脷洲大街 119-121 號地下
電話:2552 6638


一店兩食 點心x小炒

網上好評點心店譚點,悄悄在長沙灣開新店,但今次唔單止搞點心咁簡單,仲趁趁小炒熱,玩一店兩食,朝早開午市賣點心及小炒,晚市主攻再高級點的小炒菜式。唔好以為做開點心,小炒係求其亂加純為搵錢,老闆祺哥為搞好小炒,千揀萬揀才找到大廚杰哥回來。杰哥猛料,曾在高檔中菜廳國福樓工作,又做過馥苑及利苑等中高檔次菜館,煮功有番咁上下。

今次為點心店搞小菜,都有自己風格,街坊小菜升級用了靚料,好像平凡到不能再平凡的粟米斑塊,師傅將雪藏斑片變成高級晒的新鮮劏龍躉肉,而且講究到唔用金寶罐頭做汁,反而以新鮮粟米推出甜甜的汁醬。認真的師傅甚至棄用供應商,天天跑勻深水埗自己揀靚海鮮,有點誠意;而且不少菜式更是酒家級的「多工菜」,好像半鹹鮮,師傅掛足一晚吹乾,等鹹香入晒魚身,連他都話自己的海鮮做得最強。

譚點
地址:長沙灣元州街481-483號地下
電話:2959 0330


隱世深黑肉餅

北帝街一向是小炒之城,除了剛剛被蘇民峰煲起的「好知味」,旁邊還有間無咁起眼的實力小炒,大廚係後生仔輝仔,做菜天馬行空,單是開舖之時, 吃了個墨汁意粉就變出這個墨汁肉餅,就知這個男仔幾有諗頭。唔好以為它只不過是肉餅加墨汁咁簡單,原來加了墨汁會令肉餅變得乾硬,輝仔都試過不下數十次才得出 1:1 的完美肥瘦比例,還得邊搓邊撻邊加墨汁,肉餅才夠「黑仔」兼亮麗,做工比普通的肉餅煩足幾倍。

更難得的是卅歲未夠的他真心愛煮,貴為老闆但不是一味指指點點,而是晚晚親自埋鑊,店內雖負擔不起名貴醬料和材料,但他以心機搭救,好像自己釀甜米酒來浸蝦添味;每回炆鮑魚來特別留起鮑汁做芡;還費時地自己磨豆漿做豆腐,睇得出他老實不愛欺騙客人。

烏卒卒肉餅外,推介試埋他將醉蝦、椒鹽蝦二合為一「椒鹽醉蝦」、平民的改良版「麥皮蝦」、還有上枱可以沸騰足 15 分鐘、深圳雞煲變化來的「石窩雞」, 統統都有新意但不是亂咁嚟。

景驊園
地址:土瓜灣北帝街 28 號地下 A 舖
電話:2768 8839 / 2768 8963


(原文摘自《U Magazine》文:sieg、圖:Lamlam、Ken、May、Suki、Ki)

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more