榴槤上市喇!

發佈: 2013.06.25
文:

以賣榴槤月餅起家的「醉榴香」,食正榴槤開季,新鮮熱辣在上星期於銅鑼灣開設首家旗艦店,主打是其創作的一系列 8 款榴槤甜品,全是西式糕餅的口味,賣相精緻,榴槤甜品全面升呢!款式有 Macaron、北海道牛奶布甸、慕絲、拿破崙、Opera Cake、芝士蛋糕等,每一款賣相也吸引,由工房每日新鮮製作。其中配忌廉的立體蛋糕、Cupcake 內裏更有 7 成新鮮榴槤肉,咬落有一絲絲的榴槤口感,絕對滿足到 fans 的需要。

甜品都用上馬來西亞的 D24 榴槤,相比同樣具名氣的貓山王,它甜度適中,沒有太搶的甜味,聞落香味卻濃郁,價錢亦相對大眾化,是做甜品的首選。

除了鮮製的榴槤甜品,這裏還供應醉榴香以往只於網上售賣、自家出品的即食盒裝榴槤食品,如日式福餅、像牛角包的龍角、班戟等,配合新店開幕,特別加推水晶榴槤菓子,以煙韌的水晶皮,包着洶湧而出的榴槤肉,涼浸浸口感,夏天吃零舍暢快。

醉榴香專門店
地址:銅鑼灣軒尼詩道 499 號永光商業大廈 17 樓
電話:2126 7155

花式拔絲

拔絲用的生果多是香蕉、士多啤梨、番薯,用榴槤只此一登龍門。老闆商先生本身也是廚師,自己愛吃榴槤,又喜歡試用各種生果做拔絲,便創作了這道榴槤拔絲。榴槤做拔絲的方法跟其他生果略有不同,由於榴槤肉質軟滑,因此起肉後要先蘸粉漿炸好定型,然後才蘸糖漿再過冰水。廚師拉拔絲的手勢純熟,榴槤拔絲後再將糖漿拉花,弄成超立體的糖絲山,睇得又食得。

一登龍門
地址:銅鑼灣登龍街 28 號永光中心 3 樓
電話:2893 1921

Durian Dessert !
Green
地址:尖沙咀科學館道 17 號 Hotel Icon 地下
電話:3400 1300

沛公甜品
地址:尖沙咀寶勒巷1號玫瑰大廈地下E舖
電話:2411 1193

甜嫂
地址:西灣河海寧街10號地下
電話:2566 6466

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more