阿鴻踩入甜品界!

發佈: 2017.03.02

邊個係阿鴻?咪就係「阿鴻小吃」主理人鴻哥(黎偉鴻)!繼自助 style 快餐店「鴻師傅」後,最近佢喺隔離舖有新搞作——賣甜品!明明做中菜,點解做甜品?鴻哥解釋:「試過參加飲宴,菜式沒甚麼,甜品卻做得馬虎,令人失望。配中菜的甜品,應該可以做得更好。」碰巧他的私人助理係甜品高手,碰巧有合適舖位,他就敲定開甜品店!

店名唔叫「阿鴻」,叫 Hung’s Dessert,擺明走年輕路綫,所以餐牌上唔止中式糖水,也有芝士餅、奶凍等西式甜點,分別由兩位大廚負責。17 款選擇不算多,但不少都加入流行元素,綠茶、栗子、芒果、桃膠,花款時時轉,更迎合健康潮流,以低糖招徠,甜度比一般糖水減少一半,糖水又以冰糖代砂糖煲,清潤不死甜。

中式首選腐竹薏米銀杏糖水,鴻哥將炆招牌南乳齋的腐竹頭尾部分都用來煲糖水,腐竹分量比坊間多,入口果然豆味超濃;桃膠專挑大小適中少雜質的,顏色偏黃,膠質特別勁;薑汁奶凍自家磨薑汁做,真係夠薑;栗子蛋糕用法國栗蓉做忌廉和 mousse,又滑又香。水準高,鴻哥自言沒秘密,靚料 +足料 + 心機,就係咁簡單;加上阿鴻大名,開業幾天,生客、熟客、OL 已湧住來試。

椰汁桃膠糖水 $26
桃膠 size 適中少雜質,膠質十足;不配紅棗雪耳燉,改配椰汁,似椰汁雪蛤膏,更受女生歡迎。

阿鴻踩入甜品界!

栗子蛋糕 $40
外層是栗子忌廉,很幼滑;內裏是海綿蛋糕和栗子 mousse,以法國栗蓉製,栗味道特別重;以自製黑朱古力脆脆點綴,加添口感。

阿鴻踩入甜品界!

雪山芒果蛋糕 $38
賣相很討好!蛋糕軟綿有蛋香,內有吉士忌廉和呂宋芒果肉,配芒果汁,香甜不膩。

紅豆抹茶奶凍(前)、Tiramisu 各 $32
奶凍加入宇治抹茶粉製,有清幽茶香兼質地幼滑,亮點還有大大粒紅豆!Tiramisu 有多層浸了咖啡酒的蛋糕,啡香、酒香集一身,口感厚厚的。

阿鴻踩入甜品界!

鴻哥覺得低糖是甜品大趨勢,將出品甜度大大減低。

阿鴻踩入甜品界!

地方只有 900 呎,但座位濶落;以淺藍色作主色,裝潢感覺年輕得來帶幾分童真。

Hung’s Dessert
地址:觀塘成業街 7 號東廣場地下 26 至 31 號舖
電話:2618 0168
營業時間:11:30am-10pm

原文刊載自U Magazine

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more