金鐘 7-Eleven 新推炒蛋牛角酥

發佈: 2017.03.20
文:

金鐘力寶中心7-Eleven 概念店換新Menu,早餐加入全新炒蛋牛角酥和火腿芝士牛角酥。想食到新鮮熱辣的滑蛋,可以要求店內廚師幫你即炒,配牛油味濃而且酥脆的牛角酥。Lunch 時段推出日日唔同款的「雙餸飯」午市套餐,概念店每天會提供 4 款不同的餸菜選擇,涼瓜排骨、粟米肉粒、蟲草花蒸雞、菠蘿咕嚕肉等輪流上場。「雙餸飯」外,仲有鳳爪排骨飯及土魷肉餅飯兩款蒸飯。眨吓眼到 3 點 3,整多個即炒 XO 醬炒腸粉,以及港人至愛的火腿蛋出前一丁麵做下午茶。


鳳爪排骨飯、土魷肉餅飯  $40
全新推出的蒸飯,飯量十足!排骨多到差不多蓋過飯面,土魷肉餅唔會太硬。

雙餸飯 $42
餸菜每日唔同款!每日會提供 4 款餸菜選擇,黎緊會有蟲草花蒸雞、咖哩牛腩等。

金鐘 7-Eleven  新推炒蛋牛角酥

炒蛋牛角酥 $20
可以要求店內廚師即炒滑蛋,夾入酥脆富牛油香的牛角酥內,香噴噴!

金鐘 7-Eleven  新推炒蛋牛角酥

XO醬炒腸炒 $28
下午茶供應的 XO 醬炒腸炒,加入大量XO醬炒勻,極惹味!

7-Eleven 概念店店舖資料

地址:金鐘力寶中心 1 樓 2B 舖

營業時間:星期一至五 7am-8pm、星期六 7am-4pm、星期日及公眾假期休息

 

原文刊載自U Magazine,內文字眼稍有編輯

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more