九龍城美食|九龍城特色漢堡餐廳「W Burger」鬆脆菠蘿包漢堡/煙肉飛驒牛Burger/超厚芝士生酮漢堡/格仔餅!

發佈: 2022.10.13
文: 何靖雯

【九龍城食肆】在宋皇臺站附近的「W Burger樺得園」,主打各式漢堡及全日早餐,當中招牌的黯然銷魂漢堡,用上脆皮菠蘿包,配搭厚切蜜汁叉燒和流心太陽蛋,十分吸引;餐廳還有多款Keto生酮漢堡和格仔餅甜品選擇!

開箱網店爆膏大閘蟹!海膽大閘蟹丼/蟹粉小籠包/大拖羅刺身

黯然銷魂漢堡($88)以菠蘿包夾着厚身蜜汁叉燒,味道香甜又多肉汁,再配上太陽蛋、炒洋蔥、蕃茄和生菜配料,值得一試。

其他款式如飛驒牛漢堡($88)、黑松露安格斯牛肉漢堡($98)、雙層牛肉芝士漢堡、煙肉近江和牛漢堡等,都是餐廳人氣之選,最適合各位牛魔王。

推介超厚的金文拔芝士牛肉漢堡($128),用軟滑濃郁的芝士代替麵包部分,中間夾住兩層牛肉漢堡和半溶芝士,份量十足,另外還有大烤菇漢堡款式~生酮系列除了漢堡外,更特別有Keto版本的花生醬牛油夾餅($48),大家不妨去試試吧!

W Burger 樺得園

地址:九龍城南角道5號地舖

營業時間:星期一至四 12:00 - 22:00星期五至日 12:00 - 18:00

電話:2382 8010
 

↓【限時搶⚡】Ísey Skyr健康冰島乳酪套裝!↓

↓ 使用比普通乳酪多近4倍的牛奶!/ 好像Gelato義式雪糕一般的口感!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more