散水餅推介|打卡拉絲麻糬冬甩甜品網店 脆皮焦糖麻糬/爆漿朱古力/Oreo

發佈: 2022.12.23
文: 黃詠恩

想買散水餅或下午茶甜點?IG有間爆紅的新開張麻糬冬甩網店「Ring My Bell」,主打手作新鮮炸冬甩,有脆皮焦糖麻糬、爆漿朱古力、抹茶紅豆、Oreo等口味,流心爆餡!另有酥脆的牛角包窩夫Croffle,甜品控又想不想試試?

Click圖睇Menu:

Ring My Bell 炸冬甩均是出貨前即製,每日限量供應,共6款常規口味,除了Normal Size(每個$28起)外亦有迷你版冬甩(每個$15起),加$3 - $5即可加配麻糬餡。至於牛角包窩夫(每個$28起)有4款口味,另可加配蘸醬($42起)一同享用。

脆皮焦糖麻糬冬甩外脆內鬆軟,內有拉絲軟糯麻糬,甜味主要來自面層脆卜卜的焦糖脆皮。

朱古力冬甩口感軟綿,咬開有香濃流心朱古力漿,朱古力味頗濃,不甜膩。吉士冬甩帶淡淡蛋香餡料爆漿香滑。

抹茶紅豆冬甩加了粒粒北海道紅豆,搭配麻糬口感更豐富,略嫌抹茶味較隱約,茶香感覺不太天然。

海鹽焦糖冬甩適合嗜甜的朋友,甜度較高。雙重Oreo冬甩捏開後爆餡效果澎湃,打卡一流~

除了冬甩外,小店亦有牛角包窩夫,金黃色賣相吸引。原味帶陣陣牛油香,加熱後口感酥脆。伯爵茶味好清香,亦朱古力咖啡味Croffle。

網購點:Ring My Bell

自取點: 荃灣灰窰角街18-22號富源工業大廈3樓301號舖
營業時間:1pm - 6pm
WhatsApp查詢及訂購:8491 0410
IG專頁:ringmybell.hk
*需預早至少一日訂購,每晚9pm截單
*不設現貨供Walk-in購買

購買需知:

<< 提醒各位購買前留意店舖的條款及細則,一切以訂購平台及店舖公佈的價錢為準。數量有限,售完即止;所有條款細則更新至文章發佈日期,店舖保留更改條款權利,U Lifestyle 概不負責。>>

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more