外賣兩餸飯送上門女友瞬間黑臉批食Cheap晒!港男不解!網民提議「兩全其美」方法

發佈: 2022.12.06
文: 梁穎心

日前有名男網友在討論區發文,指自己買兩餸飯給女友卻被嫌棄。港男表示,兩餸飯「又好食又抵食,又平又大份」,不解女友黑面原因。部分網友勸港男分手,亦有人疑惑是不是該餐廳太難食,亦有人提議港男買龍蝦、長腳蟹的豪華兩餸飯。

兩餸飯因「大件夾抵食」而受歡迎,被譽為窮人恩物!兩餸飯特點之一是菜式選擇多,適合不同人口味,但如果另一半買兩餸飯給自己,大家點睇呢?日前,有名港男在香港討論區以「女朋友嫌棄我買兩餸飯畀佢食」為題發文,指女朋友放假不想外出,遂叫男友幫忙買外賣,但女友未有告知男友想食甚麼,男網友就選擇了兩餸飯。

 

男網友補充,「佢打開個外賣見到係兩餸飯,就黑晒面,話做咩要買埋依啲畀佢食,又嫌食cheap晒。」港男不解兩餸飯問題何在,疑惑「兩款餸都冇一樣岩佢食咩?定下次我叫三餸飯唔知佢會唔會開心啲呢?起碼貴多幾蚊...」

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處|彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

不少網民留言勸港男分手,批評女方太港女,亦有網民問「係唔係你買果間太難食」、「可能兩餸入面有野喺佢唔鐘意食嘅」、「可能你簡2個餸唔啱佢食」。

 

有網民建議兩全其美之法,「兩餸飯都有龍蝦,長腳蟹㗎」,港男可以照買兩餸飯,而女友又可以歎豪華海鮮!另外亦有其他提議,「試下叫單餸然後話茶記80蚊買」、「如果佢夠膽有下次,就買白飯,叫佢自己煎蛋」、「你應該去五星級酒店買外賣先至合佢身份」、「可能想食粉麵或壽司」。

 

來源:香港討論區、《愛·回家之開心速遞》

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more