旺角紅豆烘焙麵包店新出麻糬布甸包 開心果/雙重芝士味 煙韌爆餡!另有冰心麻糬波波

發佈: 2023.08.23
文: 黃詠恩

旺角平民價麵包店「紅豆烘焙」以人氣布丁包作招徠,最近新推出了變奏版的麻糬布甸包,有雙重芝士、開心果、原味,外層是菠蘿脆皮,中間有香滑布丁餡,芝士味還加了煙韌麻糬餡!另有脆皮流心布甸泡芙、爆漿冰心麻糬波波,甜品控又想不想入手試試?

同場加映:U Food【開箱速遞】最新影片!

麻糬布甸包雙重芝士($18)、開心果($20)和原味,芝士餡好香濃,內有煙韌麻糬豐富口感,而開心果布丁餡頗香滑,不過有網民認為開心果味道不太突出,外層的菠蘿皮略為硬身。
* 紅豆烘焙旺角中心分店限定供應

原味脆皮流心布甸泡芙($20)和朱古力脆皮流心布甸泡芙($20)超吸引,內有滿滿澎湃的香滑吉士餡,原味的雲呢拿香氣突出,適合嗜甜的朋友,而朱古力味的可可味也頗濃。

冰心麻糬榴槤($20)、香芋($18)、抹茶($18)和朱古力味($18),外層煙韌有咬口,爆餡足料,當中香芋味有驚喜,餡料內有粒粒芋頭。

麻糬波波共3款口味,包括榴槤味($20)、阿華田麻糬($18)、麻糬香芋芝士波波($18),爆漿阿華田朱古力味,至於榴槤味道不太突出,而榴槤麻糬波波的外層較為硬身。

必試招牌紅豆烘焙布丁包,口味花款多,除了原味焦糖布甸味外,還有楊枝甘露榴槤伯爵茶朱古力咖啡士多啤梨、紫薯味等。原味法式布丁麵包($15)賣相好比放大版蛋撻,布甸奶香味突出,甜度適中,入口Creamy滑溜細緻,外層脆卜卜的法包口感鬆軟中帶點煙韌,值得一試!

伯爵茶布甸包($15)加熱後麵包變得脆口,布丁餡有微流心的,口感像吉士般香滑,散發茶香,不會太甜膩。

「紅豆烘焙」旺角西洋菜南街分店有限定口味,分別是榴槤布丁包、楊枝甘露布丁包,充滿夏日氣息。士多啤梨味布丁包的粉紅色賣相充滿少女心,面層還有新鮮士多啤梨裝飾。有食過的網民表示草莓布丁餡味道像草莓牛奶,神還原珍寶珠的士多啤梨牛奶味,亦沒有想像中那麼甜~

紅豆烘焙

旺角中心分店
地址:旺角西洋菜南街146號
營業時間:6:30am - 10pm

旺角朗豪坊分店
地址:旺角上海街520A-522號華美大廈A座
營業時間:6:30am - 10pm

佐敦分店
地址:佐敦寶靈街12號地鋪
營業時間:6:30am - 10pm

授權轉載:IG@joeie_foodiemochi_hkfoodhkfoodpageflogwithmefoodndalehkfunfoodrecordthefoodosscpallfoodsnekoneko_eatbunnn
圖片來源:IG@redbeanbakery

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more