男子想女友瘦成Kpop女團 牛奶偷落瀉藥令其痾足半日

發佈: 2023.01.19
文: 王子晴

雖然現今社會已包容各種身形外貌,但有不少人仍抱有「瘦即是美」的審美觀。最近就有一名網民在討論區抱怨男朋友為了讓她變瘦而偷偷落瀉藥,令她突然肚瀉。不少網民都表示太過份,認為應該要分手。

同場加映:開Party神器!全新二合一燒烤火鍋電爐 燒肉+打邊爐/不易黏底

近日一名女網民以「佢嫌我肥,偷喺我啲嘢食到落瀉藥」為題在Dcard討論區發文表示,最近男朋友非常迷戀Kpop女團,更會直接講出希望她可以變得更加瘦,令她努力健身以及控制飲食以達致減肥效果,然而男朋友卻依舊嫌棄瘦得不夠快。

事主習慣每朝都會喝一杯牛奶,平常都不會肚瀉,怎料有一日早上喝完牛奶後便覺得肚痛,更是肚瀉了一個早上。當她事後傳信息給男朋友告知此事時,竟收到一個驚人的回覆「估唔到隻藥咁勁,你每日咁痾會瘦得快好多」又指「瀉藥嚟,諗住幫下你減肥」。事主看到回覆後非常憤怒「佢IQ有冇80,痾屎係會輕到,但唔會幫你減走體內嘅脂肪,完全唔知佢個腦到底咩事。」

貼文發佈後引起網民大量回應,「咁樣做遲啲會唔會落埋毒藥」、「其實咁樣係你唔知情嘅情況下落藥係犯法嫁喎」、「建議你都係佢既食物落瀉藥,俾佢體驗下你既感受,記得要係佢返工前落,等佢返工嗰陣係咁痾」、「缺常識,欠尊重,控制欲強,缺同理心」等。

資料來源:dcard

圖片來源:istockphoto

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more