英國過江龍!英式金寶甜品店「Crumbled」登陸大角咀 邪惡打卡焦糖脆餅吉士金寶/雪糕麻糬金寶

發佈: 2023.03.30
文: 何靖雯

【大角咀美食】最近大角咀迎來英國過江龍Crumble店,店面用上可愛粉紅色裝潢,好搶眼!相信大家都對傳統英式甜品——蘋果金寶不太陌生吧~但這樣一杯杯色彩繽紛、淋滿吉士醬和配料的Crumble甜品,是不是很少見呢?其實這也是英國的特色甜點,以水果、金寶脆脆和吉士為底層,面頭再加上朱古力醬、餅乾、熊仔糖、麻糬粒粒、棉花糖或雪糕,賣相好打卡able啊!

同場加映:超打卡!網店原粒章魚小丸子蛋糕+芝士鰻魚/明太子蟹籽卷蛋

來自英國曼徹斯特的甜品店「Crumbled」,選址香港大角咀開設首間海外分店。大家可以自選配料($52)或試試6款固定配搭($58)的Crumble。

Set A有焦糖脆餅、脆餅碎、酸甜桃肉、焦糖醬,配搭大量自家製吉士醬和金寶,十分吸引!

Set D就有彩虹脆脆、煙韌麻糬粒配吉士金寶,旁邊還插上用針筒裝著的朱古力醬,大家可以隨意加進甜品裡~

Set F則用雪糕球代替滿滿的吉士醬,配搭更加清新;另外還有加入Oreo、KIT KAT、麥提莎的金寶甜品,期待香港店日後會推出更多款式!

小店亦供應咖啡、特色Latte($32)和梳打特飲($34),當中有開心果Latte、柚子梳打及熱情果梳打等選擇。

Menu:

Crumbled

地址:大角咀鐵樹街7號金旺閣地舖

營業時間:星期一至日 1pm - 10pm

圖片來源:IG@crumbled_hk、@crumbleduk
授權轉載:IG@852japjapjap、@eatistruelove.hk

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more