中環過江龍人氣韓國芝士炸豬扒店!必試招牌瀑布芝士吉列豬扒/粉嫩多汁吉列豬柳

發佈: 2023.09.12
文: 莫甄兒

首爾炸豬扒店경양카츠(Kyung Yang Katsu)以招牌芝士炸豬扒聞名,在韓國擁有八十間分店,早前正式登陸上環,大家都可以一嘗人氣韓式炸豬扒!其中芝士吉列豬扒是必試之選,邪惡瀑布拉絲芝士好吸引,另外也有豬柳、炸蝦等定食選擇,記得bookmark地址去覓食啦!

同場加映:U Food【廚具大發現】最新影片!

來自首爾的경양카츠(輕洋豬排Kyung Yang Katsu)主打韓式新派炸豬扒,2018開業後成為人氣品牌,在韓國擁有80間分店。餐廳走輕洋食風,參考日本炸豬扒再加以改良,提供多款口味及不同部位的炸豬扒套餐,招牌芝士炸豬扒是必試之選!

餐廳提供七款定食套餐,其中飯、冷麵和沙律都可以無限任添,亦會搭配兩款韓式前菜和多款蘸醬。即睇Menu:

芝士吉列豬扒定食($188)在韓國擁有超高人氣,是餐廳招牌。將豬肉包裹水牛芝士再油炸,切開後有澎湃瀑布拉絲效果,打卡一流。熱辣辣芝士加上鬆軟豬扒,絕對是邪惡搭配!

吉列豬扒定食($178)也是人氣品項,豬扒油花適中,富有口感之餘不會過於油膩,而且外層炸衣炸至香酥薄脆。想滿足一點可以試試特級吉列豬扒定食($198),這款的豬扒分量更多,適合各位食肉獸。

小編私心推薦吉列豬柳定食($188),雖然油脂較少,但炸至中心保持粉嫩,口感柔軟富肉汁,肉味也較重。另外也附上松露鹽、豬扒醬、檸檬、芥末、泡菜等醬料和伴菜,提升整體風味。

吉列豬柳炸蝦套餐($188)一次過試到兩款炸物,炸蝦尺寸不小,而且肉質彈牙結實。

 

KY Katsu香港店 (Kyung Yang Katsu)

地址:中環蘇豪伊利近街59號地舖

營業時間:星期一至日12:00-15:30;17:00-21:30

 

部分圖片來源:경양카츠FB@kykatsu

 

more