日本過江龍麵包店Mini one推出$5粒開心果朱古力麻糬波波 口感煙韌/草莓牛奶酥

發佈: 2024.03.08
文: 簡思倫

召喚開心果控!主打迷你牛角包及迷你可麗露的日本過江龍麵包店「Mini One」最近推出了開心果朱古力麻糬波波,價錢平均只需$5粒!麻糬波波以開心果醬製成,更加入了杏仁粒及朱古力粒,外型的骰而且口感煙韌。另外店鋪亦推出了週年慶限定草莓牛奶酥,口感非常酥脆,大家不妨買來試試啦!

同場加映:U Food【簡易廚房】最新影片!

開心果朱古力麻糬波波 $25/100G(4-5粒)

麻糬波波以開心果醬製成,並加入了杏仁粒及朱古力粒,小編們實試後覺得口感非常煙韌,但開心果味略嫌不太濃郁,朱古力味較為突出。

草莓牛奶酥 $25/100G(4-5粒)

草莓牛奶酥以草莓果醬製成,面層更鋪滿脆脆,整體食落口感酥脆而且味道香甜。建議即場趁熱食或返熱食更好味!

*小編於2024年3月7日在Mini One北角分店購買的。

Mini One

北角店

地址:北角渣華道123號北角匯2期B1樓一田超市內

銅鑼灣SOGO店

地址:銅鑼灣軒尼詩道555號崇光百貨B2樓27號舖

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more