大阪王將回歸 apm 開店 高推明太子沙律口味 自選餃子炒飯套餐

發佈: 2024.03.18
文: U Magazine

喺不少美食廣場都見到的日式餃子店大阪王將,幾年前全線分店稍稍結業,成了香港人懷念的美食品牌之一。最近大阪王將回歸了,選址 apm 美食廣場重開,餐單一樣以餃子為主,亦保留了餃子炒飯套餐,開業不久都幾好生意,觀塘嘅朋友放飯快啲嚟朝聖!

text│sieg photo│Jay

大阪王將闊別香港幾年,重新在觀塘 apm 美食廣場 Food Fiesta 重新開業,形式跟以往分別不大,提供 5 款餃子、2 款套餐及幾款小食。

餃子當然由日本製造,餡料為椰菜豬肉,每份 6 隻,分別有原味、明太子沙律、大阪燒、芝士及胡麻芫茜 5 款餃子,即叫即煎,繼續保持大阪王將皮薄香脆的特點。

原味餃子 $48
原味餃子餡料為椰菜豬肉,用鐵板煎得非常香脆,配一包經典餃子汁。

大阪燒餃子 $52、芝士餃子 $52(下)
大阪燒口味加了大阪燒汁及木魚,而芝士味撒了芝士粉及芝士醬,前者酸酸甜甜很開胃,後者芝味濃郁,令人停不到口。

明太子沙律餃子 $54
餃子上唧上明太子沙律醬及紫菜,明太子鹹香十足,加理沙律醬正好 balance 口味。

胡麻芫茜餃子 $52
茜人必選!餃子上加了勁量的新鮮芫茜,配上胡麻醬更加開胃好吃。

王將餃子 + 日式炒飯套餐 $68(附汽水,波子汽水加 $12)
客人可以從 5 款餃子中自選一款,配即叫即炒的鐵板炒飯,夠晒飽肚,唔怕食餃子唔夠飽了!

和風雞翼(三隻) 套餐加 $24
雞翼可以取代餃子成為套餐主食,選餃子套餐的亦可加錢追加,追加小食另有日式燒賣 3 件。

【info】
大阪王將
地址: 觀塘觀塘道 418 號創紀之城五期(apm)美食廣場 2 樓 Food Fiesta
電話:從缺
營業時間:11am - 9pm

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more