$168 位 90 分鐘點心放題 15 款點心主菜任點│平絕尖沙咀│燒賣蝦餃勁高水準

發佈: 2024.04.10
文: U Magazine

大家係咪同記者一樣,萬事以慳為原則,吃飯都要格過價?精打細算嘅,呢個午市點心放題就唔好錯過,$168 位仲要包茶芥,真係平絕尖沙咀,任食點心及主菜貴精不貴多,15 款點心同主菜任點,水準唔錯,提提大家,咁筍嘅點心放題供應至 4 月 21 日,想吃要把握時間囉!

採訪│katty 拍攝│Kee

點心放題於 11:30am - 1pm 及 1:15pm - 2:45pm 供應,供應 15 款點心及主菜,價錢實惠,但點心無交行貨,不少都比傳統點心多了些創意。最特別是鹹蛋黄墨魚燒賣,燒賣裏加了墨魚之外,還有驚喜鹹蛋黃流心;近年流行食酸菜魚,師傅也特別設計了一款酸菜魚餃,魚餃大大隻,裏面仲有大大件酸菜魚肉,睇賣相都感覺到足料及份量。另外,也有一款創意煎腸粉,不用 XO 醬改以惹味的沙嗲汁、加埋牛鬆炒,惹味得令人吃到停不了口。

蘿蔔絲酥同鹹水角都值得推介,無花巧,但酥皮做得好,酥紋細緻平均,一咬外層酥脆,蘿蔔多汁夠甜;而鹹水角皮亦做得脆口煙韌,看得出師傅工架。

一樣任點任吃的叉燒包及黑金流沙包,兩款望落平平無奇,但內裏非常足料,吃黑金流沙包時,切記小心,一搣爆出香甜熱辣的奶皇流沙,包子不算大,食到幾個也唔會飽到胃頂頂。

90 分鐘、15 款點心,份量上枱速度無投訴,兩位收費 $379,午市點心放題每位 $168,連加一人均 $185,可謂平絕尖沙咀,喺尖沙咀飲茶不便宜,一般都 $250 元起跳,難得有酒家把放題定價定很咁便宜,只能說 CP 值很高,放題供應多 2 星期左右,大家唔好錯過。

90 分鐘午市點心放題 $168 位(包茶芥,設加一)
星期一至日及公眾假期均有供應,分 11:30am - 1pm 及 1:15pm - 2:45pm 兩個時段。

筍尖蝦餃皇、鹹蛋黄墨魚燒賣、松露野菌晶瑩餃、潮州粉粿、酸菜魚餃
蝦餃燒賣做很有心,尤其是燒賣,餡料加了墨魚肉,中心仲有鹹蛋黃流心;紫色的松露野菌餃,雜菌炒很惹味多汁;潮州粉粿澄麵皮晶瑩。

筍尖蝦餃皇
賣相幾近完美,皮薄蝦又多,單點原價一籠要 $78,吃多幾件真的可輕鬆回本。

鹹蛋黄墨魚燒賣
非常有創意,燒賣裏加了墨魚粒粒,加添口感,最驚喜是中間有鹹蛋流心,加少少鹹香,令燒賣有另一種風味。

酸菜魚餃
大件足料,有大大片魚肉,口味創新。

蘿蔔絲酥、一口黃金豆腐、鹹水角(前起)
蘿蔔絲酥酥紋細密,非常鬆脆,裏面有炒得香甜多汁的蘿蔔絲;一口豆腐金黃挺身;鹹水角水準不俗,外皮脆口煙韌。

蘿蔔絲酥的蘿蔔不少,多汁夠甜。

桂花糕
賣相精緻,桂花糕質地仲掌握很好,軟滑彈嫩,桂花味與甜味也恰到好處。

濃湯蠔仔泡飯
怕食點心唔飽肚,有蠔仔湯飯可點,睇睇蠔仔煮得飽滿、唔會縮晒水,新鮮鮮甜,還要讚讚湯底煮很足味。

笑口叉燒包、黑金流沙包
即叫即蒸,叉燒包記者很喜歡吃,裏面的叉燒多多,醬味香甜;流沙包吃時要小心,搣開即爆出熱辣流沙奶皇。

笑口叉燒包
叉燒包包皮軟滑,裏面的蠔王叉燒不少,非常足料。

豌豆桃子
做成豌豆淡綠色的桃子包,賣相精緻,見到師傅手工。

【info】
潮藝館
地址:尖沙咀彌敦道 63-67號 國際廣場 iSquare 602 舖
電話:3102 0810
午市點心放題時段:11:30am - 1pm、1:15pm - 2:45pm
備註:設加一

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more