燒烤店燒房焗宣布 4 月 30 日結業 把握機會!歎刁鑽辣菜做宵夜 │必食阿媽都唔認得辣麵

發佈: 2024.04.16
文: U Magazine

又有舖頭宣布結業,今次是銅鑼灣人氣燒烤店燒房焗,4 月 30 日是最後營業日。這間舖頭開到凌晨,食品高質有特色,高峰時期晚晚爆場。可惜近期遇上飲食業寒冬,老闆 Bowie 無奈在 facebook 宣布結業。經常幫襯或是一直慕名想來光顧的朋友,所餘的時間不多,要來就要快一點了!

 text│Yan photo│Ken

舖頭最初於灣仔機利臣街的茶餐廳內經營,後來搬到銅鑼灣永光中心,然後再到跑馬地,現在選址謝斐道,一向不高調,卻有大量粉絲擁躉跟隨老闆 Bowie 轉移宵夜陣地。面對結業,老闆 Bowie 也最捨不得熟客。 

唔少人形容這兒是「隱世高質燒烤店」,因為 Bowie 煮餸出晒名用料夠靚、夠落本。十多年前,Bowie 已經營運網上高級食材店,揀料奄尖。本地瀨尿蝦、奄仔蟹、大閘蟹必甜必爆膏,日本兵庫縣蠔、五花腩、澳洲羊架、紐西蘭一級肉眼扒,喺度食得的就保證優質高水準。

來店辣菜一定要吃,因為奄尖到痺的 Bowie 堅持採用 AA 級雀眼椒和印度鬼椒拼配的辣椒粉,說起有煙燻香和香料層次的印度鬼椒,坊間百多元一公斤已買到不錯的品質,但 Bowie 卻要買最 top 的 2,000 元一斤的。

燒房焗的辣唔講得笑,只有麻辣日本花螺屬於友善級別;熱賣的爆粗雞翼則是一吃着火,舌頭經歷活着又死去的刺激;最癲是阿媽都唔認得麵,辣度分 BB1 到 level 2,然後每加一個 level 加 $10,Level 1 第一口極香辣,忍不住吃下第二、三口,然後感覺到野火在口腔內蔓延,要不斷飲香蕉牛奶解辣,記者吃咗兩三口就宣布投降。

當然店內有辣有唔辣,最經典便有燒雞翼,雞翼以耐性加時間慢慢離火燒,燒出來皮脆肉滑充滿雞汁鮮香!必食推介還有蟹黃油撈蝦子麵,收 $168 卻落足蟹粉,而且採用本地永樂特濃蝦子麵,爽口足料。至於酒水,不妨請 Bowie 及他女友 Candy 推介,希望老闆好快調整好步伐,再次東山再起,讓大家重溫爆辣宵夜。

阿媽都唔認得麵 $68
望上去,以為只係加強激烈版的辛辣麵。入口唔講得笑,第一口香辣豐富有層次,極香口,忍唔住連吃幾啖後,由舌尖到五臟六腑有野火蔓延的感覺,食完仍活着真好!

有米瀨尿蝦 $198 200g
有米,即漁佬式海鮮友口中的多膏。店內隻隻本地瀨尿蝦保證有膏。啖啖肉又多膏的瀨尿蝦蘸上靚醋而不蘸豉油,更加鮮味無窮。

Bowie 會教客人拆瀨尿蝦,可整隻瀨尿蝦肉如金蟬脫殼一樣,完整無缺。

喪標粟米 $88
被形容為令人處於「愛於痛的邊緣」的喪標粟米,是店內最辣美食之一,用上 Bowie 重本入手 AA 級雀眼椒和印度鬼椒辣粉,歡迎越級挑戰。

爆粗雞翼 $88 串、鹽燒雞翼 $78 串
店內燒雞翼有辣有唔辣,燒製時間較長,但十分值得等。雞翼離火慢慢燒,皮脆肉嫩,極滋味。

蟹黃油撈蝦子麵 $168
蟹粉足足有 100g,毫不吝惜。而且用上本地永樂特濃蝦子麵,口感清爽,蟹油掛麵,啖啖都有大閘蟹肉蟹膏,令人好想再三回味。

甜品獲好評,款食不時轉變,除了卷蛋,還出現過巴斯克蛋糕、焦糖布旬和朱古力蛋糕等。

【info】

燒房焗

地址:灣仔謝斐道 313 號地舖

電話:9452 4949

營業時間:5pm - 2am(即日至 4 月 19 日午市時段亦開放)

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more