人氣IG網店手工撻 阿華田麻糬撻/黃豆粉黑糖芝士撻

發佈: 2019.01.16
文: YY

人氣IG網店Sum Sum Dessert早幾年成功以麥提莎糯米糍走紅,在觀塘開實體店,引來不少捧場客。其實網店主人Sum Sum還另外開設了一個Instagram「feifei.crazypie」專賣手工撻,每月更會創作出不同新款式,每次開團都十分多客人支持。

feifei.crazypie除了有凍甜撻外,更有Eggs Benedict等口味的鹹批,不過1月份就暫時就只有凍甜撻,未知鹹批何時回歸。當中受歡迎的口味每個月也會推出,例如阿華田吉士麻糬撻($28)、黃豆粉黑糖芝士麻糬撻($31)等。

【sum sum dessert】人氣IG網店手工撻 阿華田麻糬撻/黃豆粉黑糖芝士撻

【sum sum dessert】人氣IG網店手工撻 阿華田麻糬撻/黃豆粉黑糖芝士撻

feifei.crazypie每星期都會在Instagram專頁公佈交收時間及地點,亦可選在觀塘實體店自取,不過若要訂購大量,如散水餅、party等份量就記得要提前預訂!

訂購網站:Instagram@feifei.crazypie

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more