市面乳酪比可樂高糖!25款超市常見乳酪大比拼

發佈: 2020.10.04
文: 李欣怡

可樂、朱古力這些高糖飲品零食,大家一聽就知要盡量避免,但其實也有很多「健康食品」看似有益,其實含糖量隨時高過可樂、檸檬茶。早前英國有大學檢驗市面上的乳酪,發現大部分都屬於高糖,隨時減肥變增肥!

BBC報導有英國大學檢查市面上多達900款乳酪,發現大部分乳酪都比可樂高糖,900款當中只有9%符合低糖標準(每100克含少於5克糖)。小編這次就為大家搜羅香港超市25款常見的乳酪,看看哪款飽肚又低糖!

一罐可樂330毫升有35克糖,每100克約有10克糖,而25款當中就有11款都比可樂還要多糖,如Emmi藍莓口味每100克就有15克糖。

【健康減肥】市面乳酪比可樂高糖!25款超市常見乳酪大比拼

另外14款乳酪每100克含少於10克糖,其中只有7款符合低糖標準,一齊睇睇14款少於10克糖乳酪排名:(每100克計算)

 

想減肥的朋友,要選擇高蛋白質的乳酪,高蛋白質飽肚又可補充能量。一齊睇睇10款高蛋白質乳酪排行榜:(每100克計算)

 

大家經常都聽過吃乳酪要選擇希臘乳酪,因為較為健康及飽肚,不過不要以為名字有「希臘」就代表好,最緊要還是要看清營養標籤!按下圖睇25款超市常見乳酪的卡路量、蛋白質、脂肪及糖含量:

資料來源:BBCFB@全城減鹽減糖EmmiAthina十字牌Yeo ValleyAlproElle&VireRachel'sMövenpick

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more