4大素食自助餐推介 每日/ 走肉朋友/無肉食/小苗子

發佈: 2018.11.23
文: YY

2018年愈來愈多素食餐廳開幕,其中最受歡迎的相信就是素食自助餐,可以清清腸胃之餘又飽肚,仲要好抵食!今次就為大家盤點4間人氣素食自助餐,下次不妨約朋友一齊吃!

 

1. 尖沙咀每日

尖沙咀這間素食自助餐一開幕就引來大批人潮,多人到連訂座電話都打唔通!餐廳裝潢簡約,看似身在cafe當中,每日提供各款素食頭盤、沙律、熱盤、炸物、湯和甜品,菜式多達40多款。菜式以簡約為主,吸引不少非素食者嘗試。

>>>>>【每日地址+營業時間】<<<<<

 

2. 大角咀走肉朋友

素食自助餐除了價錢便宜外,也需要有新意,大角咀這間餐廳偶爾會推出期間限定主題素食,最近就以京川滬為主題推出多款素菜,下月更會有冬至special menu!

【素食自助餐2018】4大素食自助餐推介 每日/ 走肉朋友/無肉食/小苗子

>>>>>【走肉.朋友地址+營業時間】<<<<<

 

3. 灣仔小苗子

灣仔這間素食自助餐雖然空間比較少,但也有不同素食選擇,更會經常推出新菜式,最近更有外賣自取食限定套餐,就算沒有時間坐低一樣可以食到!

【素食自助餐2018】4大素食自助餐推介 每日/ 走肉朋友/無肉食/小苗子

>>>>>【小苗子地址+營業時間】<<<<<

 

4. 旺角/北角無肉食

講起素食自助餐就不得不提大家都識的無肉食,最平時段只需$68就食到,港島及九龍區都有分店,最近冬季更有晚市火鍋選擇!

>>>>>【無肉食地址+營業時間】<<<<<

 

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more