尖沙咀、旺角分店同步登場 鹿角巷限量小鹿鋼杯焙茶特飲

發佈: 2018.12.14
文: YY

提起黑糖珍珠鮮奶,在老虎堂、珍煮丹等一眾人氣過江龍茶飲之前,鹿角巷The Alley早就登陸香港,開業超過一年仍然大排長龍,除了尖沙咀分店,今年更於旺角開了新分店。去年聖誕,鹿角巷就推出了冬季限定特飲,更以小鹿鋼杯盛載,大受歡迎,今年就再度推出,上次錯過了的朋友今次要留意喇!

今年推出的限定特飲是焙茶smoothie,一樣以小鹿鋼杯裝滿,舖上朱古力聖誕裝飾,環保之餘又夠哂特別!

今次的鋼杯同樣印有小鹿圖案,不過就與去年不一樣,上年有買的朋友都可以再買個儲齊一套!

【鹿角巷香港】尖沙咀、旺角分店同步登場 鹿角巷限量小鹿鋼杯焙茶特飲

焙茶smoothie連鋼杯 ($88)於12月15日起發售,兩間分店限量100個,售完即止,想要的朋友記得趁早。

【鹿角巷香港】尖沙咀、旺角分店同步登場 鹿角巷限量小鹿鋼杯焙茶特飲

鹿⾓巷另外還有焙茶鮮奶,飲唔到焙茶Smoothie的朋友都可以一試!

 

鹿⾓巷 The Alley

焙茶smoothie連鋼杯

發售日期:2018年12月15日起至售完

價錢:$88

*兩間分店一共限量100杯

 

尖沙咀分店

地址:尖沙咀彌敦道27-33號良士大廈地下F舖

營業時間: 中午12時至晚上10時

電話號碼:21579267

 

【鹿角巷香港】尖沙咀、旺角分店同步登場 鹿角巷限量小鹿鋼杯焙茶特飲

旺角分店

地址:旺角西洋菜南街2J-2Q號新江大廈地下3號舖

營業時間:中午12時至晚上10時

電話:28772011

 

如有查詢,可到FB@鹿⾓巷 The Alley

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more