4大千奇百趣減肥瘦身法!不做運動坐住減又得、攤梳化減亦得!

發佈: 2019.02.25
文: YY

經常說「減肥係女士嘅終身事業」,但相信天性懶惰的你,最大心願就是不用做運動也可以減肥。別以為這是天荒夜談的想法,原來不用節食,坐著也可以減磅!一齊睇睇以下4個精選的千奇百趣減肥方法,下次在家不妨試試這些懶人減肥法~

 

打冷震減肥法 (懶惰指數:★★✩✩✩)

冬天總有一大堆藉口不減肥,「太凍唔想郁」、著很多衣服所以不會留意到肥瘦,總會說等夏天才減。但作為懶人的你一定要試試這個冬天的減肥法,原來美國曾有研究指打冷震可以有助減磅,在低溫環境停留一樣可以減肥。以後冬天就可以用「冷凍減肥法」,不用再拖啦!

【快速懶人減肥法】4大千奇百趣減肥瘦身法!不做運動坐住減又得、攤梳化減亦得!

>>>>>【打冷震減肥法詳情】<<<<<

 

聞咗當食咗減肥法 (懶惰指數:★★★✩✩)

這個方法一樣不用做運動,坐著都可以減肥,不過就需要堅強的意志力。原來有研究指出聞「垃圾食物」的氣味超過兩分鐘可以減飢餓感,下次再有衝動想食pizza、漢堡,可以到快餐店聞一聞先!

【快速懶人減肥法】4大千奇百趣減肥瘦身法!不做運動坐住減又得、攤梳化減亦得!

>>>>>【聞食物減肥法詳情】<<<<<

 

睇鬼片減肥法 (懶惰指數:★★★★✩)

英國曾有大學進行研究發現看恐怖電影可以消耗卡路里,如閃靈The Shining可減184卡路里、恐懼鬥室Saw可減133卡路里,看一場90分鐘的電影等同散步30分鐘!不過要留意看恐怖電影同時亦會增加食慾,所以想睇恐怖片減肥的朋友最好就不要買爆谷入場喇!

>>>>>【睇鬼片減肥法詳情】<<<<<

 

攤梳化減肥法 (懶惰指數:★★★★★)

又甚麼懶得過攤在梳化也可以減肥?日本有綜藝節目就請來醫生作客教大家如何攤在梳化上也可以減肥,原來飯後躺著可促進肝臟運作,增加熱量消耗,只要遵守3個重點就可以輕鬆減肥!

【快速懶人減肥法】4大千奇百趣減肥瘦身法!不做運動坐住減又得、攤梳化減亦得!

>>>>>【攤梳化減肥法詳情】<<<<<

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more