乖仔孝順讚句好食即中伏 媽媽信以為真狂包200粒麥提莎湯丸仔仔食足三日三餐!

發佈: 2019.02.25
文: YY

爸爸媽媽永遠都會想將最好嘅嘢俾仔女!唔知大家有沒有試過,只要同父母講「呢樣嘢好食啊!」,隔一天回家就會發現一整個雪櫃都是同一款食物。最近連登討論區有網友就因稱讚母親包的麥提莎湯丸好食,第二日媽媽居然一口氣包了200粒等仔仔享用,讓其哭笑不得。

連登討論區最近有一帖文請教巴絲打如何阻止母親包麥提沙湯丸,事源元宵節當日樓主的媽媽心血來潮包了麥提沙湯丸給樓主試食,樓主見到殘缺不全的湯丸雖然大感為難,但作為一個孝順仔,樓主沒有拒絕試食,仲呃母親指麥提莎湯丸好食,母親隨即入廚房繼續包。最後母親包了超過200粒湯丸,樓主更指自己已經連續3日食足早午晚3餐,大呼救命。

【世上只有媽媽好】乖仔孝順讚句好食即中伏 媽媽信以為真狂包200粒麥提莎湯丸仔仔食足三日三餐!

不少網民亦留言指遇過相同情況,更試過3年來吃同一款早餐。

【世上只有媽媽好】乖仔孝順讚句好食即中伏 媽媽信以為真狂包200粒麥提莎湯丸仔仔食足三日三餐!

亦有網民笑指媽媽是否將糯米糍及湯丸混在一起,將麥提莎糯米糍煮成湯丸。

大家又有冇同樣經歷?

 

資料及圖片來源:連登討論區

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more