韓國三文治專門店eggcellent 熱賣多款爆餡三文治

發佈: 2019.05.03
文: Rachel

去到韓國除了一定要食韓式炒年糕、燒肉、拉麵等傳統美食之外,近年興起的韓式三文治也是不得不嚐!講到韓國的三文治,大家可能只會聯想到Issca Toast及Egg Drop等人氣店舖,但其他三文治店也是十分高質,例如這間位於江南的Eggcellent,店舖的多士充滿韓式風味,而且件件都是份量十足,大家切勿錯過啦!

啖啖蝦肉炒蛋多士(單點4500KRW, 約HK$30;套餐6000KRW,約HK$40)

喜愛食海鮮或蝦的朋友一定要試試這個蝦肉多士,蝦肉肥美,份量十足!內裏還有炒蛋、芝士等配料。

【韓國美食】韓國三文治專門店eggcellent 熱賣多款爆餡三文治

想食清淡一點或者是素食人士可選牛油果炒蛋多士(單點4800KRW, 約HK$32;套餐6300KRW,約HK$42)。

【韓國美食】韓國三文治專門店eggcellent 熱賣多款爆餡三文治

超豐富雙重芝士煙肉多士(單點3900KRW, 約HK$26;套餐5400KRW,約HK$36)

多士十分厚,芝士味濃,而且這款多士只賣HK$26,CP值極高!

充滿韓風的韓式烤肉多士(單點4200KRW, 約HK$28;套餐5700KRW,約HK$38),食肉獸之選。

【韓國美食】韓國三文治專門店eggcellent 熱賣多款爆餡三文治

店舖還有肉醬、mozzarella芝士、雞肉、腸仔及原味炒蛋等多款多士口味,各位經過江南就不要錯過啦!

多士賣相吸引,記得相機食先!

店舖裝潢是簡約風,以黃白色為主。

에그셀런트eggcellent

地址: 韓國首爾江南區奉恩寺路1路35 서울 강남구 봉은사로1길 35 1층

營業時間:星期一至日6:30 - 20:30

聯絡電話:+82 2-3448-9333

圖片來源:IG@eggcellent_eatFB@에그셀런트

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more