新手上路去野餐必備懶人包!野餐墊推介+食物食譜+外賣+公園地點好去處+用品清單

發佈: 2021.03.11
文: 李欣怡

春天天氣暖和,最適合到公園草地野餐!今次就為各位野餐初哥預備了野餐懶人包,由野餐墊推介、野餐必備用品清單,到野餐食物食譜、外賣及地點好去處通通齊備,不知到去野餐要準備甚麼的新手們一定要睇睇!

 

事前準備用品清單

去野餐前首先要check清楚有沒有帶齊東西,野餐墊、野餐籃、餐具、傘具、防蚊防曬噴霧通通都要帶齊。

如果沒有野餐墊及野餐籃的朋友,可以到IKEA等家品店選購,或是到Pinkoi等網店亦有不同款式選擇。另外近年更流行IG網店道具租借服務,可以輕鬆打卡!

 

地點好去處推介

港九新界其實都有不同的公園,有海景大草坪、山頂靚景,有些公園更可以帶寵物入場,和朋友野餐之餘,還可以順便放狗!

睇勻港九新界12個大草地公園,揀一個適合自己的野餐地方啦~

 

野餐食物食譜

去野餐當然要帶點食物去醫肚,最好當然就是做一些方便簡單的小食及甜品,和朋友一邊談心一邊食!

這10款野餐小食款款都簡單易整又適合打卡,有齊冷盤、沙律、主食同甜品~

其他野餐食物食譜:

 

外賣篇

懶人如果連食物都不想預備,不妨選擇外賣服務,現在很多餐廳都會提供野餐懶人包,準備好食物給顧客,更有場地直送服務,啱哂懶人一族!

這些野餐懶人包更有不同菜式選擇,想食日式定美式都一樣得~

 

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more