日本Flipper's推出新季節限定 宇治抹茶生朱古力黑糖紅豆班戟

發佈: 2019.04.26
文: Rachel

去到日本當然要食當地一些很出名的甜品,例如有超鬆軟的梳乎厘班戟!日本其中一間梳乎厘班戟專門店Flipper's就即將推出新季節限定,選用京都祇園宇治抹茶製造雪糕及生朱古力,並作梳乎厘班戟的配料,各位將去日本的朋友切勿錯過!

這款梳乎厘班戟賣1300円(約HK$91),除了有用京都祇園宇治抹茶製造的雪糕及生朱古力,還有香甜的黑糖、紅豆及忌廉等配料,層次豐富,各位抹茶控一於飛返轉日本試下啦!

【日本美食】日本Flipper's推出新季節限定 宇治抹茶生朱古力黑糖紅豆班戟

今次的季節限定還有鹹食芝士班戟配沙律(1,400円,約HK$98)及宇治抹茶班戟加布甸(600円,約HK$42)。

日本Flipper's新季節限定

發售日期:2019年5月8日

地址:日本Flipper's官網(FLIPPER‘S 表参道、自由が丘、FLIPPER'S STAND 新宿NEWoMan的分店除外)

圖片來源:Fashion Press

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more