銅鑼灣掃街好去處! 爆漿珍奶軟歐/玫瑰雞翼/手工芋圓/過江龍泰式奶茶

發佈: 2019.05.13
文: KM

除了旺角、尖沙咀,銅鑼灣也是逛街的好地方,當然特色餐廳、街頭小食都不會少。今次就為大家介紹銅鑼灣的特色街頭小食,有人氣文青風雞翼、過江龍麵包茶飲和甜品,讓大家既可歎美食亦可盡情逛街,不妨mark低地址同朋友去試試啦!

 

1. Share le Pain

台灣人氣軟歐麵包及調飲品牌有多款麵包及台式茶飲,爆漿珍奶軟歐是店家招牌,包身濕潤軟彈,口感層次豐富。另有三色髒髒包、香蒜金磚等人氣麵包。茶飲方面有珍珠鮮奶茶、鮮醇芋頭奶等,選擇亦非常多,甜食控的朋友不要錯過啦~

 

2. 雞翼山

小店主打各款特色口味的雞翼,有文青風玫瑰雞翼、鹹蛋黃雞翼、鹹檸七雞翼等,銅鑼灣新分店更會推出新口味菠蘿油雞翼,牛油味香濃,配上菠蘿包脆脆,口感相當特別。而且店鋪更有打卡牆,雞翼控記住約埋朋友去打卡啦!

 

3. 鮮芋仙

台灣過江龍芋圓甜品店,,擁有極高人氣,主打各款芋圓、仙草、雪冰等台式甜品,堅持以純手藝製作出煙韌的芋圓甜品。香港分店還特別推出芋薯圓Q麻糬牛奶冰,每款配料都十分煙韌彈牙,牛奶冰配上雪糕,食落不會太甜還透心涼,最適合炎炎夏日去食!

 

4. ChaTraMue

主打泰國奶茶、泰國綠茶及玫瑰茶等甜品,更是擁有超過七十年歷史的泰國茶葉品牌,不少人去泰國旅遊必飲。香港首家分店選址銅鑼灣,所有原材料均由泰國入口,而且茶飲都是即叫即沖,大家不用飛泰國都品嚐到正宗泰式風味。

 

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more