中西日式都有!香港20間素食餐廳推薦 無麩質純素甜品/堅果奶蓋/素食自助餐/印度菜

發佈: 2019.05.14
文: YY

近年愈來愈流行素食文化,不少素食自助餐都每日爆滿要訂位,其實除了素食自助餐外,亦有不同各式各樣的選擇,今次小編就幫大家集齊不同菜式的素食餐廳,以後就唔駛周圍搵啦~

 

素食自助餐

素食自助餐相信是最為人熟悉的素食之一,有多款純素、蛋奶素菜式選擇,由中式熱盤、炸物、Pizza到日式素壽司都應有盡有。

 

其中小編就推介大角咀人氣自助餐「走肉.朋友」,平均每兩個月就推出新款主題菜式,而且素菜款式特別,想試的朋友記得訂位啊!

 

日式素食

日式素食擺盤簡約,用蔬菜等天然食材做出精緻美食。小編推介這間再黃竹坑及佐敦都有分店的「MUM Veggie Cafe」,餐廳提供家庭風定食,可選3或4項小菜,配五穀炊飯、味噌湯及茶。

 

另外深水埗的這間小清新Cafe「素年」亦有提供日式定食,另外還有美式漢堡、意粉及下午茶等!

 

素食酒吧

素食都有酒吧?你無睇錯,中環一間酒店今年開了間素食酒吧,提供多款素菜,有純素、蛋奶素,更有Gluten-free無麩質選擇,另外當然唔少得一系列葡萄酒、Cocktail雞尾酒及啤酒啦~

 

中式素點心

講到素食,好多人都會想起中式齋菜,不過中式齋菜並不如想像般無味、無新意。觀塘這間人氣純素餐廳「尚素」就主打粵式點心,週末更有純素放題,提供多款素菜,包括黑松露點心、糖水甜品等。

 

素拉麵

街外日本餐廳的拉麵多數以豬骨為湯底,很難找到素拉麵,不過最近就有一間日本過江龍拉麵店來港,這間店就推出一款香港限定拉麵,湯底以15種新鮮蔬菜煮成,味道清甜,追求健康和素食朋友都可放心享用。

 

另外素食餐廳Green Common最近亦推出多款新素菜,其中就有款素豬骨湯底博多拉麵,素食者可以試試~

 

印度素菜

印度過江龍餐廳Kailash Parbat去年於尖沙咀開設首間香港分店,以Fusion天然印度素菜為主打,部分餐盤器皿以交通工具為造型,多哂過癮。

 

墨西哥菜

鍾意食牛油果的朋友就要試試這一間餐廳,灣仔墨西哥菜Verde MAR去年就推出一系列以新鮮牛油果入饌的菜式,有純素及蛋奶素選擇。

 

西式素菜

外國很多地方都流行素食,所以香港不少西式餐廳都提供素食選項,讓客人有更多元化的選擇。這間拿坡里薄餅店「HOMESLICE」主打自家製作、發酵48小時的酸麵糰薄餅,並用上傳統意式焗爐烤製,呈現地道風味。餐廳提供多款經典口味招牌薄餅,亦有專為純素人士而設的素食薄餅。

 

另外,荃灣南豐紗廠去年開幕,多間食店進駐,其中就有兩間提供素食,分店是主打健康西式素食料理的「Joie Plant Based Bistro」及美式漢堡店「Honbo」。

 

素食甜品

素食一樣有甜品!西環最近開了不少素食Cafe,其中這間「Infiniti C」就主打主打無麩質素食,提供一系列的素食食品、無麩質蛋糕及精品咖啡。Cafe設計更以粉藍色為主調,更有窗邊座位可以一邊享受美食一邊欣賞街外風景,給人慢活休閒的感覺。

 

中環亦有間同樣主打無麩質飲食的Cafe「Sweetpea Cafe」,出售多款賣相精緻的蛋糕,更有無糖、無奶及純素選擇,適合不同人士。

 

素食飲品

鍾意飲珍珠奶茶等台式茶飲但又唔飲得牛奶?唔駛羨慕!台灣一間全素茶飲店「Nuttea堅果奶茶」早前就殺入新蒲崗開了分店,主打5種堅果製成的純堅果奶,仲有堅果奶蓋添~

 

除了全素飲品店外,其實連鎖飲品店Starbucks及Pacific Coffee都分別引入Oatly燕麥奶,製作不同的燕麥奶特飲,平日上班前都可以試試!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more