長沙灣搵食好去處 懷舊鐵板牛扒/手打煙韌烏冬/千層蛋糕/6000呎美食廣場

發佈: 2019.05.15
文: KM

別以為長沙灣只是一個舊式工業區,其實有不少特色誠意小店都隱身於長沙灣,相比起其他人來人往的掃街熱點,長沙灣的物價指數較低,大家可用合理價錢享受性價比高的美食,一齊睇睇以下幾間人氣小店,試勻手打煙韌烏冬、大份飽肚的鐵板扒餐、千層蛋糕、酸菜魚等美食,來個長沙灣美食一日遊啦!

 

1. 治癒羔羊

Cafe裝潢走小清新簡約路線,以白色和木色為主調,氣氛輕鬆寫意。甜品造型精緻,有千層蛋糕、乳酪蛋糕、雪糕窩夫等,輕食方面亦有不少選擇,很適合約三五知己來度過悠閒下午!

 

2. 鰹烏冬

店主曾在日本學藝,每日新鮮手製烏冬,口感煙韌。鰹魚湯底以日本鰹魚乾、小魚乾、昆布、自家製醬油熬煮而成,味道清鮮。更有坊間少見的海苔烏冬,麵條混入粗、 幼兩款日本海苔粉,可聞到淡淡海苔香。愛食烏冬的朋友別錯過呀!

 

3. Second Bite

工業風的西餐廳推出懷舊鐵板系列,有牛扒、芝士波士頓龍蝦、雞扒和豬扒等選擇,大份飽肚而且性價比高,深得不少熟客支持。鐵板除了有常見的黑椒汁和洋蔥汁外,還有黑松露汁,味道香濃,食肉獸們值得一試。

 

4. 創食薈Food Creative

美食廣場匯聚了中、港、西、日、韓、東南亞等特色品牌,佔地6,000呎,有十多間多國菜餐廳,包括有酸菜魚、海南雞飯、自家製手打牛肉漢堡、烤鴨煎餅,更有較少見的尼泊爾菜式,一定可以滿足到各位吃貨!

 

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more