每月1款!Oreo新推4款口味 特別版月球味/人氣S'more棉花糖朱古力味同步回歸

發佈: 2019.05.16
文: YY

Oreo相信都是大家的童年回憶,即使長大後,不時都會想食返包。而Oreo亦偶爾會推出新口味,最近外國Oreo就宣佈將會由今個月到8月,每個月推出新口味Oreo,其中更有款月球口味,想食的朋友就可能要託外國朋友買喇!

Oreo上月才推出特別版Oreo慶祝權力遊戲Game of Thrones(GoT)最終季,就已有傳聞指Oreo會再推出多款新口味,今個星期美國Oreo公司就向外國媒體確認,將會每月推出新口味,一共5款。

【OREO】每月1款!Oreo新推4款口味 特別版月球味/人氣S'more棉花糖朱古力味同步回歸

 

5月:S’more OREO

第一彈先由S’more烤棉花糖朱古力味打響頭炮,S’more是美加一款大熱甜食,連Starbucks亦會於夏日推出限定S’more星冰樂,而Oreo其實曾於幾年前推出過S’more Oreo,受到大眾喜愛,所以今個月就再度推出,已於5月13日上架。

【OREO】每月1款!Oreo新推4款口味 特別版月球味/人氣S'more棉花糖朱古力味同步回歸

 

6月:Latte Thins OREO

而6月則會推出拿鐵味的薄身Oreo,更會成為固定口味,鍾意飲Latte的朋友可以試試~

 

6月中:Marshmallow Moon OREO

為紀念登月50週年,Oreo更會推出限定特別版月球Oreo,其實月球味真身是棉花糖,以紫色忌廉配上印有月亮/太空人圖案的餅乾,Oreo粉絲如果去美國一定要買來收藏!

 

7月:Mint Chocolate Chip OREO

Oreo更會與雪糕品牌Baskin-Robbins (BR)合作,7月中推出薄荷朱古力口味的Oreo,平時鍾意食薄荷朱古力雪糕的朋友睇到係咪好想試呢?

【OREO】每月1款!Oreo新推4款口味 特別版月球味/人氣S'more棉花糖朱古力味同步回歸

 

8月:Maple Creme Golden OREO

到8月份,夏天都差不多完結,Oreo為迎接秋天,將會推出楓糖味Oreo,配上雲呢拿口味的Golden Oreo餅乾。

 

5月份的S'more口味已於美國各超市上架,其他口味亦會陸續於其後月份上架,大家又最想食邊款呢?

 

資料來源:Food and WineDelish

圖片來源:OREO (NABISCO)

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more